Znaleziono 0 artykułów
29.04.2023
Artykuł partnerski

Podcast „It's personal” inspirowany kampanią Flex Smart Triumph „How do you feel”

29.04.2023
(Fot. Materiały prasowe)

Jak się dziś czujesz? Ile razy w życiu każda z nas słyszała to pytanie? A ile razy odpowiedziałyśmy na nie szczerze? Przecież nie ma jednej prawidłowej odpowiedzi. O tym, że tak samo różnorodna, jak nasze życie i emocje, powinna być nasza bielizna, przypomina najnowsza kampania Flex Smart marki Triumph „How do you feel”.


We współpracy Vogue Polska i marki Triumph powstał podcast inspirowany kampanią Flex Smart „How do you feel”. W pierwszym odcinku gościnią Anny Jurgaś jest Zosia Zborowska-Wrona, która opowiada o rodzinie, pracy aktorki i influenceki oraz zachowaniu autentyczności w codziennym życiu. Zapraszamy do słuchania!


Każdego dnia nasze samopoczucie jest uzależnione od wielu czynników. Nie na wszystko mamy wpływ. Dlatego zanim rzucimy się w wir obowiązków, zadajmy sobie pytanie: „Jak się dziś czujesz?”. Pozornie proste, wyraża troskę o to, z jakimi emocjami się danego dnia obudziłyśmy, co jest dla nas ważne, czego pragniemy. Pamiętajmy, że na te pytania nie ma dobrych ani złych odpowiedzi. Przecież każda z nas jest inna. Nasza indywidualność definiuje nasz unikalny punkt widzenia. W końcu istnieje wiele sposobów, aby żyć, być i czuć. Podobnie jak od życia, także od bielizny oczekujemy różnorodności, która pomoże wyeksponować różne strony naszego „ja”. Abyśmy mogły być pewne siebie i czuć się dobrze we własnej skórze, bez kompromisów. Dlatego marka Triumph stworzyła linię bielizny Flex Smart – wszechstronną, elastyczną i wygodną, która dostosowuje się do nas i naszego rytmu.

(Fot. Materiały prasowe)

Akceptacja na pierwszym miejscu

Każda z nas jest wyjątkowa. Najwyższy czas, abyśmy nauczyły się to doceniać. Jednak aby odnaleźć tak ważną w życiu każdej z nas akceptację, musimy dobrze poznać siebie. Warto zacząć od drobnych, codziennych rytuałów, np. od tego, by każdego poranka zapytać samej siebie o samopoczucie, emocje, stan ciała i ducha. Taka też jest nowa kampania Triumph Flex Smart, „How do you feel?”, mająca zachęcić każdą z nas, aby była bliżej siebie.

(Fot. Materiały prasowe)

Akceptowanie i docenianie siebie nie jest łatwe – każda z nas wie o tym aż za dobrze. Dziś z jednej strony obserwujemy, że kobiety prowadzą życie na najwyższych obrotach – jesteśmy wielozadaniowe i często po prostu zmęczone. A jednocześnie coraz więcej z nas zaczyna patrzeć na siebie łagodniej, łaskawiej. Chętniej pozbywamy się presji i nierealnych oczekiwań społecznych. Wierzymy w holistyczne podejście do dbania o dobrostan.

(Fot. Materiały prasowe)

Odnaleźć komfort

Współczesne czasy to dla kobiet nie lada wyzwanie. Ale występowanie w teatrze życia w wielu rolach idzie w przypadku większości z nas w parze z poszukiwaniem komfortu. Uczymy się, że jest zależny od nas. Nie ma jednego złotego środka, jednego uniwersalnego rozwiązania. Tak jest też w przypadku tego, co nosimy – przede wszystkim bielizny. Warto postawić na taką, która zamiast przeszkadzać, będzie nas wspierać w codziennych wyzwaniach. Niczym druga skóra idealnie dopasuje się do naszego ciała. Flex Smart to bielizna wykonana z elastycznej tkaniny z recyklingu, stworzona tak, aby zapewnić optymalny komfort. Dostosowuje się do ruchów naszego ciała. Niezależnie, czy nosimy ją z ramiączkami czy też bez, jest wszechstronna, elastyczna i wygodna.

(Fot. Materiały prasowe)

Niezależnie od tego, czy pędzimy na trening, spotkanie zawodowe, kolejny event czy po dziecko do przedszkola, bielizna towarzyszy nam i wspiera nas w każdym momencie dnia. Pozwala nam definiować siebie poprzez styl, jednocześnie zapewniając tak ważny komfort. A dodatkowo, wpływając pozytywnie na nasze samopoczucie. Kolory, które wybieramy, mogą oddziaływać na naszą energię, radość, pewność siebie. Materiały i ich faktury miękko otulać nasze ciało albo dodawać mu lekkości i zmysłowości. Najważniejsze, aby wybrać dokładnie to, co wpływa pozytywnie na nasz nastrój w danej chwili. Stąd idea elastyczności – idea Flex Smart. A kiedy czujemy się w swoim ciele i tym, co nosimy, dobrze, łatwiej nam zadbać też o inne sfery życia, „poukładać się”, jednocześnie dając sobie wolność. Elastyczność to także nasze zasoby, z których możemy korzystać, by lepiej nam się żyło. Tak jak linia Flex Smart marki Triumph, która dopasowuje się do naszego ciała, bez względu na to, jak wygląda.

Natalia Jeziorek
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Podcast „It's personal” inspirowany kampanią Flex Smart Triumph „How do you feel”
Proszę czekać..
Zamknij