Znaleziono 0 artykułów
11.10.2023

MUUV.: Nowy rozdział w historii marki i kampania jesień-zima 2023

11.10.2023
Fot. Dorota Szulc

To, co zaczęło się od minimalistycznych bluz i legginsów, w niespełna 10 lat rozwinęło się w dojrzałą markę ready-to-wear. Zapowiadana od kilku sezonów przez założycielki Kaję Lizut i Malinę Kurkowską przemiana właśnie się w MUUV. dokonała.

Przy okazji premiery poprzedniej kolekcji na wiosnę-lato 2023, Kaja i Malina zapowiadały dwa ważne dla nich projekty. Pierwszy, to kolekcja butów – czarnych klapków z recyklingowanych opon stworzonych we współpracy z odpowiedzialnym start-up’em założonym na Bali przez jednego ze spotkanych przez nich podczas sesji surferów. Drugi to odświeżenie komunikacji wizualnej po prawie 10 latach obecności na rynku. Za projektem nowego logo stoi ta sama osoba, co za obecną i wieloma innymi kampaniami MUUV. – Dorota Szulc, wyspecjalizowana w fotografowaniu ciała w ruchu.

Fot. Dorota Szulc

W 2014 roku MUUV. zaczynało właśnie od activewearu. Od tamtej pory kolekcje uzupełniały się stopniowo o swetry, spodnie z wysokim stanem, bardziej formalne koszule. Nie zmieniał się natomiast charakter proponowanych fasonów i kolorystyka. Dzianiny pozostawały miękkie i dające swobodę ruchu, fasony skrojone tak, by komfort godzić z formalną twarzą minimalizmu. Odcienie śnieżnej bieli, węgla i masła orzechowego przewijają się z sezonu na sezon. Fanki marki niezmiennie mogą liczyć na nowe kroje minimalistycznych bluz i dresów, tym razem z szeroką nogawką, sukienek z wycięciami i popisowych już pikowanych kurtek.

Fot. Dorota Szulc

Nowością w tej kolekcji są modele wymagające bardzo sprawnej krawieckiej ręki, w tym kożuchy i pierwszy w historii MUUV. niegniotący się garnitur z mieszanki wiskozy i poliestru z recyklingu, dwustronna bomberka z bawełny, wełniana marynarka i ocieplana kurtka z tkaniny łudząco przypominającej skórę. Tej naturalnej, założycielki marki nie używają ze względu na przekonania. Niezmiennie nie retuszują również zdjęć z kampanii. Ich piękno jest naturalne, proste, nieprzekombinowane. Mimo coraz bardziej skomplikowanych form, wciąż przystaje do dynamicznego życia klientek.

 

Zdjęcia i rebranding: Dorota Szulc

Modelka: Malena, Blow Management

Stylizacja: Kasia Mioduska, Kacper Kujawa

Produkcja: Kaja Lizut, Malina Kurkowska, Weronika Blok

Makijaż, włosy: Natalia Charłan

Podziękowania: Anna Majewska, Daria Urbaniak, Julia Dziewit, Magdalena Daniszewska, Paulina Daszuk, Pola Demianiuk

Zdjęcia nie są retuszowane.

 

Kamila Wagner
  1. Moda
  2. Premiery
  3. MUUV.: Nowy rozdział w historii marki i kampania jesień-zima 2023
Proszę czekać..
Zamknij