![Fot. An Le](/uploads/repository/aplikacja/vogue_international/00_wrzesien/balmain-campaignfw21---charles-and-jesse-2.jpg)
Na potrzeby nowej kampanii Olivier Rousteing połączył siły z brytyjską telewizją Channel 4, by stworzyć serial „Fracture”. – Po 10 latach pracy dla Balmain zdałem sobie sprawę, że jestem kimś więcej niż projektantem – mówi dyrektor kreatywny Balmain.
W miniserialu „Fracture” promującym jesienną kampanię Balmain występują piosenkarka Jesse Jo Stark, znana z „Trzynastu powodów” Tommy Dorfman, Charles Melton z „Riverdale” oraz Ajani Russell z filmu „Skejterka”. To pierwsza tego typu współpraca między domem mody a telewizją.
Akcja serialu rozgrywa się w motelu Le Rêve na przedmieściach Los Angeles. Główną bohaterką jest wokalistka Mya (Stark). Czego poza ubraniami Balmain możemy się spodziewać? – Mieszanki silnych osobowości, reprezentujących nowe pokolenie ludzi walczących o wolność – mówi Rousteing.
Skąd pomysł na serial?
Myślałem o tym projekcie już od kilku lat. Uwielbiam tworzyć projekty wykraczające poza ubrania. Wszyscy bohaterowie serialu zmagają się ze swoimi osobistymi pęknięciami, stąd tytuł „Fracture”.
![Fot. An Le](/uploads/repository/aplikacja/vogue_international/00_wrzesien/balmain-campaignfw21---jesse-jo-stark-4.jpg)
Jak wyglądała praca nad projektem?
Wiązała się z wieloma wyzwaniami – od oświetlenia po pracę z aktorami zamiast modeli i modelek – to zupełnie inne doświadczenie.
Dlaczego wybrałeś tych aktorów?
Casting był długotrwałym procesem. W końcu wybraliśmy aktorów, w których widzieliśmy najwięcej pasji. Każdy z nich reprezentuje Balmain na swój własny sposób. Aktorzy pokazują cztery oblicza marki.
I obsada, i fabuła promują inkluzywność. Dlaczego to takie ważne?
Inkluzywność zawsze wydawała mi się czymś oczywistym, ale dla niektórych jest nowym pojęciem. Mam nadzieję, że wybory, których dokonuję w modzie, pozwolą na zmianę sposobu myślenia.
![Fot. An Le](/uploads/repository/aplikacja/vogue_international/00_wrzesien/balmain-campaignfw21---jesse-jo-stark-2.jpg)
A jak kolekcja łączy się z fabułą?
Pozwoliłem aktorom wybrać ubrania, które chcieli założyć. Każdy z nich otrzymał około 10 propozycji looków. Wszystkie rzeczy wysłaliśmy im wcześniej wraz z drobnymi wskazówkami. Chcieliśmy, by czuli się w nich pewnie. Tym, co łączy tę kolekcję z treścią serialu, jest silne poczucie wolności.
Jakie seriale oglądałeś, dorastając, a jakie pochłaniasz teraz?
Oglądałem „Beverly Hills, 90210”, choć brakowało w nim różnorodności. Lubiłem też „Queer as Folk”, „Plotkarę” i „Seks w wielkim mieście”. Ostatnio mam obsesję na punkcie „Opowieści podręcznej” oraz „Szkoły dla elity”.
![Fot. An Le](/uploads/repository/aplikacja/vogue_international/00_wrzesien/balmain-fracture---all-cast-image---not-exclusive.jpg)
A czego możemy się spodziewać po pokazie kolekcji na sezon wiosna-lato 2022?
To będzie najbardziej inkluzywny pokaz w mojej karierze. Planujemy niespodzianki. To 10. rocznica mojej pracy dla Balmain, więc pokażemy więcej niż modę.
Serial „Fracture” będzie można oglądać od 2 września na Channel 4 w Wielkiej Brytanii oraz na całym świecie na stronie www.fractureseries.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.