
Marka Jimmy Choo właśnie pokazała nową kampanię, której gwiazdą została Hailey Bieber, modelka, a prywatnie żona Justina Biebera.
Dyrektorka kreatywna Jimmy Choo, Sandra Choi postawiła w tym sezonie na nietypowe formy i odważne kolory. Nic dziwnego, że kampania nosi nazwę „Time to Dare”.
– Hailey jest ucieleśnieniem ducha Jimmy Choo – czarująca, seksowna, uwodzicielska, odważna. Uwielbiam jej energię, styl i wrodzoną pewność siebie, którą widać na każdym zdjęciu. Idealnie oddaje DNA naszej marki – mówi Choi.

Zdjęcia do kampanii zrobił francuski fotograf Pierre-Ange Carlotti. Sesja powstała w Los Angeles.

W kampanii oglądamy Hailey w czerwonych kozakach, kontrastujących z kremową sukienką, czarnym kostiumie kąpielowym, dopasowanej, białej sukience z golfem oraz żółtych czółenkach.

Jak mówi dyrektor generalna Jimmy Choo, Hannah Colman, „ten sezon rozpoczyna nowy rozdział w marce”. Hailey idealnie wpisuje się w założenie odświeżenia wizerunku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.