Znaleziono 0 artykułów
25.09.2018

Kobieta lat 80. to kobieta BIZUU

Kampania BIZUU jesień-zima 2018-2019 (Fot. Łukasz Pukowiec)

– Inspirowały nas zdjęcia oraz szafy naszej mamy i babci. Kobieta lat 80. to kobieta BIZUU niezwykle kokieteryjna i po prostu kobieca – mówi w rozmowie z Vogue.pl  Zuzanna Wachowiak, połowa duetu odpowiedzialnego za markę BIZUU. W niecały tydzień po pokazie premierę ma towarzysząca aktualnej kolekcji kampania. Prezentujemy ją jako pierwsi.

Falbany, szerokie ramiona, wąska talia, oversize’owe marynarki i sięgające połowy łydki sukienki. To właśnie te elementy, tak typowe dla mody z przełomu lat 70. i 80., najbardziej zafascynowały projektantki BIZUU – Zuzannę Wachowiak i Blankę Jordan.  Do tego stopnia, że to właśnie ze stylu retro postanowiły uczynić bazę swojej najnowszej kolekcji i zarazić nim nawet najbardziej przyzwyczajone do delikatnej estetyki klientki.

Kampania BIZUU jesień-zima 2018-2019 (Fot. Łukasz Pukowiec)
Kampania BIZUU jesień-zima 2018-2019 ()Fot. Łukasz Pukowiec

Wachowiak i Jordan nie robią tego jednak w sposób agresywny. Łączą elementy mody minionych dekad z tym, co dla BIZUU charakterystyczne. Obok dziewczęcych kwiatów stosują wzory bardziej geometryczne czy nawet psychodeliczne, linii ramion nie poszerzają ekstremalnie, dzięki czemu nadal zachowane są regularne proporcje sylwetki, wzbogacają paletę kolorystyczną o wyraziste odcienie żółci i mięty. A na dodatek bawią się formą garnituru, który w zależności od potrzeb może być bardziej zachowawczy albo szalony. Wplatają też do kolekcji najgorętsze trendy: plastikowe torby, wzorzyste kolarki i bluzki z bufiastymi rękawami. Jak mówią w rozmowie z Vogue.pl, inspiracji szukały przede wszystkich na zdjęciach oraz w szafach swojej mamy i babci.

Kampania BIZUU jesień-zima 2018-2019 (Fot. Łukasz Pukowiec)
Kampania BIZUU jesień-zima 2018-2019 (Fot. Łukasz Pukowiec)

Projektantki nadal pozostają jednak romantyczkami. W kolekcji znalazło się sporo koronek (zarówno w delikatnym, jak i bardziej dramatycznym wydaniu), tasiemek, falbaniastych wykończeń i dziewczęcych spódnic.  Kampania, którą sfotografował Łukasz Pukowiec, a wystylizowała Karolina Gruszecka również miała komponować się z romantycznym charakterem jesiennych propozycji BIZUU. – Ogród, domek w stylu retro oraz wnętrza ze starą tapetą okazały się idealne – mówi Wachowiak.

Kampania BIZUU jesień-zima 2018-2019 (Fot. Łukasz Pukowiec)

Kolekcja dostępna jest już w stacjonarnych butikach BIZUU oraz w sklepie internetowym marki.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę