Znaleziono 0 artykułów
15.09.2018

Podążaj za własnym stylem. Nowa kampania marki L37

Kampania L37 jesień-zima 2018  (Fot. Paweł Fabijański)

W modzie dawno przestało chodzić wyłącznie o narzucane odgórnie schematy, rygorystyczne podejście do trendów i relację, w której branża była dyktującym warunki drapieżcą, a konsument ślepo podążającą za nimi ofiarą. Największym trendem (jeśli nadal chcemy używać tego słowa) stał się indywidualizm. Projektanci wręcz zachęcają do tego, by ich kolekcje interpretować na wiele sposobów, a do sezonowych tendencji podchodzić wybiórczo i świadomie. Pochwałę własnego głosu głosi także polska marka butów L37, której komunikat jest wyjątkowo wyraźny: #DOITYOURWAY.

„Daj kobiecie odpowiednie buty, a podbije świat” – mówiła Marylin Monroe. Hasło to zdaje się być wyjątkowo bliskie twórcom marki L37, którzy w najnowszej kampanii zachęcają do tego, by nie bać się słuchać własnego głosu, także w modzie. Spinając najnowszą komunikację wizerunkową hasztagiem #DOITYYOURWAY, kładą nacisk na niezależność wyboru, indywidualizm i świadomą konsumpcję mody.

Kampania L37 jesień-zima 2018 (Fot. Paweł Fabijański)
Kampania L37 jesień-zima 2018 (Fot. Paweł Fabijański)

Najnowsza kolekcja L37 to nie tylko modele, które można dowolnie (i nierzadko zupełnie przekornie) stylizować na wiele  sposobów. To przede wszystkim propozycje, które mają łączyć wysmakowany design z funkcjonalnością, elegancję z wygodą, a klasykę z detalami, które podbiją serca wszystkich fanek nieoczywistych rozwiązań i największych trendów sezonu. Coś dla siebie znajdą w niej zarówno miłośniczki ponadczasowych fasonów, jak i fashionistki. Obok siebie w kolekcji występują bowiem botki w jasnym kolorze i z praktyczną, grubą podeszwą, ale też propozycje z biżuteryjnymi elementami i wysokie kozaki z lycry. Zróżnicowana jest także paleta kolorystyczna, która nie ogranicza się wyłącznie do przewidywalnej czerni, bieli i brązu, ale wzbogacona została o butelkową zieleń, fiolet i bordo.

Kampania L37 jesień-zima 2018 (Fot. Paweł Fabijański)

Kampania #DOITYOURWAY to jednak nie tylko fotografie Pawła Fabijańskiego, artysty wizualnego, laureata nagrody Cannes Lions. To także społeczność zintegrowana pod nazwą  #TeamL37. Złożona z silnych, utalentowanych i podążających wytyczoną przez siebie życiową i zawodową ścieżką kobiet gotowych na podbój świata.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę