Znaleziono 0 artykułów
27.03.2020

Ralph Lauren i Gucci wspierają walkę z koronawirusem

Ralph Lauren (Fot. Getty Images)

Branża mody, podobnie jak inne sektory gospodarki, odczuwa negatywne skutki pandemii, która od kilku tygodni paraliżuje nasze codzienne życie. W obliczu kryzysu marki, projektanci i firmy łączą siły.

W ostatnim czasie nasze życie zmieniło się nie do poznania. Pracujemy z domu, z bliskimi spotykamy się na ekranie komputera, a na zewnątrz wychodzimy tylko wtedy, kiedy jest to konieczne. Pandemia koronawirusa doprowadziła do zwolnień, zamknięcia sklepów, a także ograniczenia produkcji w wielu firmach i fabrykach. Te drastyczne zmiany nie ominęły branży mody. Na szczęście w tych trudnych chwilach potrafimy wyciągnąć rękę do tych, którzy tego potrzebują najbardziej. Oprócz wielkich koncernów takich jak LVMH czy Kering, do walki z pandemią włączają się również projektanci.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Now more than ever, supporting each other in this time of need has become our mission. As we face this global challenge together, the Ralph Lauren Corporate Foundation is committing $10 million to help our teams and communities around the world. These funds will: Provide financial grants through the Emergency Assistance Foundation for Ralph Lauren colleagues facing special circumstances like medical, eldercare or childcare needs; Contribute to the World Health Organization COVID-19 Solidarity Response Fund, a global effort supporting countries to prevent, detect, and respond to the pandemic; Build on our 20-year commitment to cancer care through our Pink Pony Fund by supporting our long-standing network of international cancer institutions that are caring for people with cancer who are especially vulnerable at this time; and Commit an inaugural gift to the Council of Fashion Designers of America (CFDA) / Vogue Fashion Fund for COVID-19 relief to support the American fashion community impacted by the pandemic. As we face this challenge as a global community, our hope is to continue to be the beacon of optimism and unity that Ralph Lauren and our brands have always been to the world.

Post udostępniony przez Ralph Lauren (@ralphlauren)

26 marca amerykański projektant Ralph Lauren ogłosił, że Ralph Lauren Corporate Foundation przekaże 10 milionów dolarów na pomoc w walce z kryzysem. Środki zostaną przekazane do różnych organizacji charytatywnych, takich jak COVID-19 Solidarity Response Fund utworzonego przez Światową Organizację Zdrowia, a także fundacji Pink Pony, która wspiera instytucje opiekujące się chorymi na raka, którzy w tym momencie są w grupie osób wysokiego ryzyka. Część kwoty zasili również inicjatywę funduszu kryzysowego „A Common Thread” utworzonego przez „Vogue” i Council of Fashion Designers of America. Trafi też do pracowników zatrudnionych przez dom mody Ralph Lauren, którzy ze względów medycznych, opiekuńczych, czy wieku znaleźli się w trudnej sytuacji.

W pomoc zaangażował się także włoski dom mody Gucci, który przekazał milion euro Dipartimento della Protezione Civile we Włoszech. Kolejny milion trafi do Solidarity Response Fund w ramach WHO. Co więcej, dom mody w swoich kanałach w mediach społecznościowych będzie publikować ważne ogłoszenia Światowej Organizacji Zdrowia.

Wyświetl ten post na Instagramie.

We Are All in This Together. Gucci stands with its global community to fight the #Covid19 pandemic by making two separate donations to crowdfunding campaigns. Locally, in Italy where the company is based, a 1 million euros donation to the Italian Civil Protection Department #DipartimentoProtezioneCivile in partnership with @intesasanpaolo’s #ForFunding platform to reinforce Italy’s health services and to source new ICU beds. Globally, Gucci donated 1 million euros to the United Nations Foundation’s Covid-19 Solidarity Response Fund in support of the World Health Organization @who through Facebook’s US$10 million Matching Fundraiser to monitor and collect data on the spread of the virus to strengthen ICUs across the world, supply protection equipment to health personnel and fast-track the creation of vaccines and therapies. The initiatives are captured in an original illustration gifted by Rome-based artist @mp5art, a person who holds their hand on their heart a message of human solidarity. “Gucci has created a world, open and free: a Gucci global community. We ask all of you to be the changemakers in this crisis, to stand together with us in the fight against the Coronavirus. We are all in this together,” say @alessandro_michele, Creative Director of Gucci, and #MarcoBizzarri, President and CEO of Gucci. Calling on our #GucciCommunity to join with us, give through our Donate Sticker on Stories to the United Nations Foundation’s Covid-19 Solidarity Response Fund in support of the World Health Organization @who, and on gucci.forfunding.it to donate to the Italian Civil Protection Department #DipartimentoProtezioneCivile. Discover more about the crowdfunding campaigns through link in bio. Starting from tomorrow, Gucci’s social channels will feature the official messages of @who to help spread useful information and prevention for the virus. #StaySafe #FlattenTheCurve

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę