Znaleziono 0 artykułów
11.04.2019

#CNILux: Alessandro Bogliolo On Tea And Diamonds At Tiffany’s

Podpis

Suzy hears how the heritage brand is successfully winning the hearts of the younger generation with its enduring style, commitment to an ethical supply chain – and a new restaurant at its Manhattan flagship store.

The CEO and Director of Tiffany, Alessandro Bogliolo is no stranger to Africa’s luxury design scene, as the company has for decades sourced its gemstones here. 

He discusses how the brand’s links to the Truman Capote novel and 1961 Audrey Hepburn film, Breakfast at Tiffany’s, is still a source of fascination and devotion to its existing and new clients, whom the company has indulged by opening a restaurant in its Fifth Avenue boutique in New York – the hottest reservation in town. 

Listen to his story here:

We'll be posting more reports and films from “The Nature of Luxury” Conference on its second day tomorrow, and you can find more information about the CNI Luxury Conference at www.cniluxury.com and enjoy behind-the-scenes highlights on Suzy's Instagram account, @suzymenkesvogue.

Suzy Menkes
Please wait..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę