Znaleziono 0 artykułów
03.02.2021

Premierowo na Vogue.pl: Walentynki z Le Petit Trou

Kamila Wagner

Brokatowe wzorki trafiły na różne kroje staników i modele majtek. Print w kolekcji pojawia się jeszcze w innej odsłonie – czarne serduszka różnych rozmiarów porozrzucane są na cieniutkim tiulu.

Nie zgadniecie, jaki motyw pojawi się w walentynkowej kapsule! – śmieje się Zuza Kuczyńska, założycielka marki Le Petit Trou, pokazując kawałek transparentnego materiału w połyskujące serca. Ułożone nieregularnie brokatowe wzorki trafiły na różne kroje staników i modele majtek. Print w kolekcji pojawia się jeszcze w innej odsłonie – czerwone serduszka różnych rozmiarów porozrzucane są na cieniutkim tiulu. Są nietypowe, nieregularne, nieoczywiste, aż proszą się o towarzystwo marszczeń i falbanek. – Tych projektów nie traktujemy zbyt dosłownie.To fajny sposób, żeby komuś okazać uczucie. – mówi projektantka.

Podobne artykułyKamila Wagner Zalotną kolekcję poleca się nie tylko na Walentynki. W wykonanej pod Los Angeles kampanii modelka wygina się z uśmiechem na siedzeniu samochodu. – Gdy robiliśmy zdjęcia, było bardzo wietrznie, spodobał się nam pomysł, żeby w taką pogodę schować się w pięknym samochodzie – wspomina Kuczyńska. Może ta bielizna nie zastąpi bikini, ale świetnie nada się na zarówno na krótkie romanse na bezdrożach, jak i wspólną wieczność na kanapie. Równie dobrze nosi się ją w samotności. – Walentynki to tylko pretekst, niezmiennie uważamy, że fajnie nosić naszą bieliznę bez specjalnego powodu i okazji – mówi Zuza. Wystarczy narzucić na nią jedną z sukienek marki, żeby przygotować się na domową randkę. Do kompletu kolejna nowość – ocieplane chodaki wyłożone futerkiem albo jeden z popisowych modeli Le Petit Trou – balerinki z miękkiej skóry czy satynowe kapcie.

Podobne artykułyWyjątkowa bielizna na walentynkiKatarzyna PietrewiczWalentynkowa kapsuła to drugi drop kolekcji na wiosnę-lato 2020, ale Le Petit już zapowiada nowości. Niedługo marka wprowadzi do sprzedaży basikowe modele z organicznej bawełny. Nowości pojawią się co pół roku. – Cześć dochodu, ze sprzedaży tych produktów będzie stale przeznaczona na cele charytatywne – mówi Kuczyńska. – To nie akcja na jeden dzień czy tydzień. Zależało mi na tym, żeby nasze wsparcie dla jakiegoś celu związanego z kobiecością było stałe – tłumaczy. Produkty we wszystkich sklepach na świecie zostaną oznaczone specjalną metką, a marka każdorazowo część kwoty wpłaci na konto fundacji Alivia wspierającej leczenie raka piersi. – Za rok zmienimy cel, mamy całą listę pomysłów. To nie będą spektakularne sumy, ale ten projekt już z nami zostanie – mówi. Szczegóły już wkrótce.

Zdjęcia: Christopher von Steinbach

Modelka: Elle Kaydawson

2/13Walentynkowa kolekcja Le Petit Trou

Proszę czekać..
Zamknij