Znaleziono 0 artykułów
26.03.2021

Wiosenna kampania Moliera 2

Pola Dąbrowska

W najnowszej kampanii Moliera 2 znajdziemy najmodniejsze ubrania i dodatki na wiosnę.

Co roku w marcu w butikach Moliera 2 pojawiają się ubrania i dodatki z wiosenno-letnich kolekcji największych domów mody. Starannie wyselekcjonowane elementy, które jeszcze klika miesięcy temu prezentowano na wybiegach w Paryżu, Mediolanie, Nowym Jorku i Londynie, stały się częścią najnowszej kampanii platformy internetowej. – Chcemy zachęcić naszych odbiorców do zabawy modą – mówi Maria Fus, Marketing & PR Director Moliera2.com.

Hipnotyzujące fotografie są dziełem Łukasza Brześkiewicza, przed którego obiektywem stanęli Gosia Guzowska i Jeremi Suliga. Zdjęcia wykonano na tle paneli w odcieniach słonecznego nieba, piasku i piwonii. Modelka pozowała w gorsetowej koszuli z jedwabiu zestawionej z klasycznymi dżinsami One Teaspoon oraz migotliwymi szpilkami z transparentnym noskiem od Mach&Mach, a także zamszowym komplecie złożonym z szortów z wysokim stanem i różowej marynarki. W kampanii widać również czekoladowy płaszcz Off-White i dobrane pod kolor mule oraz torebkę-podkówkę z wegańskiej skóry od Nanushki. Po raz pierwszy w historii Moliera 2 zaprezentowano propozycje dla mężczyzn. Na fotografiach pojawił się, m.in. farbkowy sweter zdobiony monogramem Kenzo i klasyczny trencz.

Zdjęcia: Łukasz Brześkiewicz/ Cinematic Production
Modelka: Gosia Guzowska
Model: Jeremi Suliga/ Systemmgmt
Koordynacja projektu i koncepcja artystyczna: Maria Fus/ Moliera2.com
Stylizacje: Aleksandra Radkowska/ Moliera2.com
Asystentka stylistki: Nadia Derwach/ Moliera2.com
Producent: Jacek Rodzoś/ Moliera2.com
Make-up & Hair Designer: Agnieszka Rudzińska/ Cinematic Production
Assistant Beauty: Martyna Ciapa/ Cinematic Production
Support Team: Karen Manukian/ Cinematic Production, Karolina Malusiak/ Moliera2.com

12/17Wiosenne trendy z najnowszej kampanii Moliera2

Proszę czekać..
Zamknij