Znaleziono 0 artykułów
25.06.2021

Nowa kampania marki Lilou

Natalia Jeziorek

Czym jest dla kobiety biżuteria? Pięknym dodatkiem uzupełniającym stylizację, ale często też akcesorium, które sprawia, że nawet od najprostszego stroju nie sposób oderwać wzroku. O tym, że biżuteria może nas ubierać, przekonuje najnowsza kampania pierścionków marki Lilou.

– Zależało mi, aby pokazać, że każdy z pierścionków ma ukryte znaczenie, a razem tworzą spójną rodzinę i w grupie mają jeszcze większą moc. Motywy natury, kosmosu, emocje – to wszystko odnajdujemy w kolekcji pierścionków Lilou – mówi autor zdjęć i dyrektor generalny marki Mateusz Motyczyński.

W najnowszej kampanii Lilou oglądamy pierścionki z kilku kolekcji marki. Tym, co je łączy, jest nieszablonowy sposób prezentacji. Inspiracją dla zdjęć były dynamiczne ulice Nowego Jorku lat 50. oraz najsłynniejsze plakaty i grafiki z tamtego okresu. Przestrzenią zawładnęły dłonie – uchwycone w ruchu prezentują najpiękniejsze pierścionki polskiej marki. Zdjęcia podkreślają, że styl nie kończy się na ubraniu, a piękna biżuteria może być czymś więcej niż tylko ozdobą. Dynamiczne przedstawienie dłoni oraz pozy, które przybierają, przywołują scenki uliczne, sytuacje z dnia codziennego oraz relacje międzyludzkie.

Pierścionki Lilou zdobią palce niczym ubrania, a ich styl definiuje osobowość i energię noszącej je kobiety. Błysk kamieni szlachetnych, elegancja pereł, kolory złota i srebra podkreślają różnorodność każdej postaci. Tak jak w kampanii, można je dowolnie ze sobą łączyć, tworząc własne, unikatowe kompozycje.

Każdy z pierścionków Lilou jest autorskim projektem twórczyni marki – Magdaleny Mousson-Lestang. Ich niezwykły styl sprawia, że dla kobiet stają się czymś więcej niż biżuterią. Są wyrazem siły i ekspresji oraz talizmanami niosącymi piękne emocje i wartości.

2/8Nowa kampania marki Lilou

Proszę czekać..
Zamknij