Znaleziono 0 artykułów
23.06.2021

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Nude marki Moye

Pola Dąbrowska

Halki z lejącej się satyny i niemal transparentne koszule z mglistej organzy w kolorze skóry muśniętej słońcem – w tym sezonie polska marka Moye linię ponadczasowych modeli poszerza o zmysłowe projekty utrzymane w duchu nowojorskiego minimalizmu lat 90.

W 1993 roku Kate Moss pojawiła się na imprezie agencji Elite w słynnej „naked dress”. Nonszalancka kreacja z przejrzystej organzy zestawiona z przebłyskującymi spod tkaniny czarnymi figami, klapkami na stopach i papierosem ugruntowała jej pozycję supergwiazdy. Do tej pory inspiruje kobiety na całym świecie.

Założycielki marki Moye, siostry Melania i Magdalena Wyszomierskie w wakacyjnej linii Nude uchwyciły siłę i delikatność, którą kiedyś zaprezentowała Moss. Obok bestsellerów w czerni i beżu oferują jedwabne bokserki, szytą ze skosu spódnicę, braletki zwieńczone ząbkowym splotem nici oraz stringi wykonane z lśniącej satyny. Oprócz tego w kapsułowej kolekcji znalazły się przeskalowane koszule, halki (do złudzenia przypominające kreację Kate) i komplety bieliźniane uszyte z organzy w kolorze skóry muśniętej słońcem. Bo to ciało stało się główną inspiracją letniej odsłony Moye i towarzyszącej jej kampanii w obiektywie Borysa Synaka.

Fotografie wykonane na tle bielonego płótna pozwalają skoncentrować się na pięknie kobiecej sylwetki otulonej szlachetnym jedwabiem tkanym we włoskiej manufakturze ulokowanej w prowincji Como. Tak jak w poprzednich kolekcjach, poszczególne elementy możemy dowolnie miksować i włączać do codziennej garderoby – w bieliźnianych halkach przetańczymy całą noc, satynowe biustonosze latem posłużą nam jako braletki, a kimona z zimowych odsłon, sprawdzą się w wakacyjne wieczory.

Fotograf: Borys Synak
Asystent fotografa: Mateusz Skraba
Art Direction: Magdalena Wyszomierska / MOYE
Modelka: Agata Woźniak / The Management
Hair & Make-up: Aga Brudny/Art Faces Warsaw

3/13Tylko u nas: Kampania Nude polskiej marki Moye

Proszę czekać..
Zamknij