Znaleziono 0 artykułów
14.01.2019

Kolejna odsłona pierwszej męskiej kampanii Celine

Michalina Murawska

Już w niedzielę pierwszy w historii pokaz męskiej kolekcji Celine zamknie tydzień mody w Paryżu na jesień-zimę 2019-2020. Podsycając apetyty wszyskich ciekawych tego, jak wygląda mężczyzna według Hedi'ego Slimane'e, francuska marka zaprezentowała właśnie drugą odsłonę wiosenno-letniej kampanii. Slimane ponownie wystąpił w niej także w roli fotografa.

Mimo głosów krytyki, które spadły na Hedi'ego Slimane'a po pokazie jego pierwszej kolekcji dla Celine, projektant wdarł się znów w łaski największych gwiazd Hollywood i ich stylistów. W sukienkach, garniturach i z akcesoriami z jego debiutanckiej linii dla francuskiej marki regularnie pokazują się takie gwiazdy jak chociażby Natalie Portman, Lady Gaga, Dakota Johnson i Lupita Nyong'o. Nie jest już tajemnicą, jak wygląda kobieta Celine w interpretacji Slimane'a. Moda męska tworzona przez niego pod szyldem francuskiej marki jest jednak nieco bardziej enigmatyczna.

 

Celine i Slimane karty odkrywają bardzo powoli. Po zaprezentowaniu pierwszej odsłony debiutanckiej męskiej kampanii w listopadzie zeszłego roku, premierę ma właśnie druga. Utrzymana w podobnym, czarno-białym i nieco dekadenckim klimacie i sfotografowana w Londynie przez Hedi'ego Slimane'a, sesja, po raz kolejny wzbogacona została także o krótkie wideo ze ścieżką dźwiękową w postaci utwóru „Spoons” zespołu Lady Bird. Mimo że na pierwszą, pełną odsłonę męskiej linii Celine, przyjdzie nam poczekać jeszcze kilka dni, widać już wyraźnie, że Slimane nie ma zamiaru rezygnować z bliskiej sobie (zarówno w wymiarze zawodowym, jak i prywatnym) estetyki. Na zdjęciach widzimy więc dopasowane garnitury w stylu lat 60., cienkie krawaty, mięsiste ramoneski, noszone do spodni w kant i lakierków, oraz sportowo-rockowe parki. Pokaz już w niedzielę.

4/5Kolejna odsłona pierwszej męskiej kampanii Celine

Proszę czekać..
Zamknij