Znaleziono 0 artykułów
14.05.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania marki Wishbone wiosna-lato 2019

Redakcja Vogue.pl

Romantyczne naszyjniki i delikatne sygnety Wishbone szybko skradły serca Polek. Najnowsza kampania zapowiada jednak poszerzenie oferty marki. 

Daga Sierańska i Zuza Krasnodębska, założycielki i projektantki marki, jak zwykle stawiają na kobiecość. Nowa kompania to proste kadry, w których na pierwszy plan wysuwa się delikatna biżuteria, wyeksponowana na dłoniach oraz dekolcie.

W kolekcji znajdziemy dobrze znane naszyjniki z medalikami, ale to perły grają tutaj główną rolę. Chocker w stylu bohaterek kultowego serialu „Plotkara”, pierścionek z trzema lub jedną perłą, medalion z masy perłowej, a także bransoletka na bazie koła. Eleganckie propozycje będą idealnym uzupełnieniem letnich stylizacji. Wiosną i latem marka stawia także na niezwykle modne w tym sezonie muszle, które perfekcyjnie łączą się z białymi perłami. Wśród propozycji pojawiają się również kolczyki koła w różnych rozmiarach, które możemy nosić po kilka sztuk naraz, obrączki z imitacją szafirów i onyksów oraz księżyce w nowej odsłonie.

Nowością w tym sezonie jest nowa linia – Wishbone Premium. Biżuteria zaprojektowana i wykonana w całości ręcznie przez wykwalifikowanych rzemieślników i mistrzów jubilerstwa jest dodatkowo pozłacana powłoką 24-karatowego złota. Co znajdziemy w kolekcji premium? Ręcznie robione bransolety z naturalną perłą hodowlaną, a także delikatne obrączki.

To jednak nie koniec niespodzianek. Po sukcesie okularów przeciwsłonecznych w kocich oprawkach, marka poszerza ofertę akcesoriów o scrunchie w pastelowych odcieniach. Lniane ozdoby nawiązują do stylu lat 90-tych, podobnie jak wykonane z tego samego materiału topy. Nonszalancko wiązane, przywołują na myśl upalne dni i mogą stanowić zapowiedź zbliżającej się kolekcji ubrań.

14/16Premierowo na Vogue.pl: Kampania marki Wishbone wiosna-lato 2019

Proszę czekać..
Zamknij