Znaleziono 0 artykułów
26.08.2019
Artykuł partnerski

Jubileuszowa kampania Solar

Natalia Jeziorek

Moda łączy pokolenia. Matki przekazują miłość do wyjątkowych marek takich jak Solar swoim córkom. Firma świętuje 30-lecie stworzonym specjalnie na tę okazję kwiatowym nadrukiem, a także wyjątkową kampanią wizerunkową.

Początki marki Solar sięgają 1989 roku. To właśnie wtedy trzech współwłaścicieli postanowiło łączącą ich pasję do podróży i mody przekuć w biznes. Inspirowane różnymi miejscami, krajobrazami i kulturami motywy Solar do dziś przeplata aktualnymi trendami. Ale Solar to przede wszystkim moda made in Poland. Wszystkie projekty powstają w poznańskiej siedzibie. To właśnie ona stała się scenerią dla urodzinowej kampanii reklamowej marki. Trzy dekady działalności Solar świętuje także jubileuszową kolekcją, którą zdobi zaprojektowany specjalnie na tę okazję kwiatowy print. 

Jubileuszowa kolekcja Solar (Fot. Materiały prasowe)

– W bardzo ważnym dla nas sezonie postawiliśmy na motywy od lat kojarzone z Solar. W jubileuszowej kolekcji dominują wyraziste, klasyczne barwy: czerń, głęboki fiolet i szmaragd, wzbogacone nadrukami z motywem roślinnym. Ta minikolekcja to nasz symboliczny prezent dla klientek, którym chcielibyśmy podziękować za wspólne lata. Bardzo cenimy sobie to, że ubrania Solar są wybierane przez kolejne pokolenia kobiet – mówi Aleksandra Danel, wiceprezes zarządu Solar Company S.A. 

Kapsułowa kolekcja Solar stworzona na jubileusz marki nawiązuje do kwiatów, które były w jej projektach obecne od początku. W urodzinowej kolekcji irysy, dalie, klematis i krzew śnieguliczki pojawiają się na czarnym tle. – Printy zostały stworzone w oparciu o ryciny z atlasów botanicznych. Kolorystyka jest utrzymana w eleganckiej tonacji. Pierwsze skrzypce grają fiolet, koralowa czerwień i szmaragd. Tym samym barwy nawiązują do trendów, ale też są spójne z kolekcją Solar na sezon jesień-zima 2019.

Jubileuszowa kolekcja Solar (Fot. Materiały prasowe)

Jubileuszowej odsłonie marki towarzyszy kampania reklamowa. Jej bohaterką jest zjawiskowa Ophelie Guillermand, francuska modelka, którą reprezentuje aż osiem agencji w Europie i w Ameryce. Jej eteryczną urodę doceniły takie marki jak Calvin Klein, Chanel, Dior, Balmain, Versace i Prada. Francuzka stawała przed obiektywami największych fotografów świata mody – Stevena Meisela, Petera Lindbergha, Patricka Demarcheliera i Paolo Roversiego. Na swoim koncie ma też okładki magazynów „Vogue”, „Numéro” i „Harper's Bazaar”. W portfolio Guillermand są kampanie dla domów mody Emporio Armani, Tommy Hilfiger i Chanel. Sesja dla Solar to jej pierwsza współpraca z polską marką. Autorem kampanii jest Maciek Kobielski, polski fotograf mieszkający od lat w Nowym Jorku, autor zdjęć publikowanych m.in. w „Wall Street Journal” i „Vanity Fair” oraz kampanii MarcaJacobsa, Diora, Saint Laurent i Givenchy. Do tego znamienitego grona Solar dołączył właśnie za sprawą jubileuszowej kampanii.

Kampania Solar jesień-zima 2019-2020 from VoguePolska on Vimeo.

Za stylizację kampanii odpowiadała Karolina Gruszecka, szefowa stylistów „Vogue Polska”. Zdjęcia powstały w poznańskiej siedzibie marki. Przestrzenie biurowe i pracownia, czyli kreatywne centrum, w którym od lat ścierają się twórcze idee, kształtują się strategie i tworzone są kolekcje, zostały pokazane w nieoczywisty, intrygujący, charakterystyczny dla Kobielskiego sposób. Z okazji urodzin marki powstał również jubileuszowy logotyp, który będzie się pojawiał w layoutach reklamowych.

Jubileusz marki Solar to ważny punkt na osi czasu polskiej mody. I dowód na to, że w lokalnej firmie może się zrodzić styl na światowym poziomie, ponadczasowy i łączący pokolenia.

Jubileuszowa kolekcja Solar (Fot. Materiały prasowe)

Więcej zdjęć i informacji na stronie solar.com.pl.

4/8Jubileuszowa kampania Solar

Proszę czekać..
Zamknij