Znaleziono 0 artykułów
28.10.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania kolekcji Adriana Krupy „FUN”

Michalina Murawska

Gdy w 2018 roku wygrywał w konkursie Złota Nitka, głównym motywem jego kolekcji były japońskie stroje zentai, czyli obcisłe kombinezony okrywające całą sylwetkę. Jego najnowsza kolekcja, z pozoru kolorowa i radosna, stanowi z kolei rezultat inspiracji ludzkimi słabościami, konsumpcjonizmem i skłonnością do autodestrukcji. Adrian Krupa, jeden z najbardziej obiecujących młodych polskich projektantów, łączy siły z fotografem Kamilem Kotarbą, by zaprezentować szaloną, dynamiczną oraz intrygującą kampanię.

Kampania Adriana Krupy jest równie eklektyczna jak jego inspiracje. Jak mówi projektant, przy jej kreowaniu nie tylko analizował zjawiska społeczne, ale odnosił się także do twórczości Stanisława Witkiewicza. Efektem są projekty szalone, nieco psychodeliczne, które z jednej strony stanowią zaskakującą interpretację rzeczywistości, a z drugiej – idealnie wpisują się w nurt indywidualistycznej mody, w którym twórcę ogranicza wyłącznie jego wyobraźnia.

Kolekcja „FUN” to nie tylko pełne objętości sukienki, asymetryczne garnitury, szmizjerki i spódnice, ale także szerokie spektrum dodatków, które zostały w całości uszyte przez Krupę. Jak zdradza, jej realizacja zajęła mu dziewięć miesięcy, podczas których nie tylko odszywał konstrukcje, ale także tworzył autorskie nakrycia głowy, samodzielnie dziergał niektóre projekty na drutach albo wyszywał je ręcznie szklanymi koralikami.

Kampania kolekcji to wspólny projekt Krupy i Kamila Kotarby – jednego z najzdolniejszych fotografów młodego pokolenia. Projekty Krupy stają się w nim elementem trójwymiarowej przestrzeni, a zdystansowanemu podejściu do mody towarzyszy nieprzeciętny kunszt.

 

Zdjęcia: Kamil Kotarba

Makijaż: Joanna Wojniłko, Łucja Siwek

Fryzury: Kacper Miazek

Modelki: Ewa, Maya, Zuza, Gaby, Gabriela, Zuzanna, Marta, Mary, Agnes

3/17Premierowo na Vogue.pl: Kampania kolekcji Adriana Krupy „FUN”

Proszę czekać..
Zamknij