Znaleziono 0 artykułów
29.10.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania MUUV jesień-zima 2019-2020

Michalina Murawska

Wysportowana sylwetka, burza jasnych włosów i twarz pokryta piegami. Niemiecka modelka i influencerka Swantje Wördemann została twarzą najnowszej kampanii marki MUUV. Zrealizowana w nieco chłodniejszym niż w poprzednich sezonach miejscu sesja nadal jest odzwierciedleniem wartości najbliższych założycielkom marki. Naturalność oznacza tu otwartość na różne oblicza kobiecości i protest wobec narzucanych przez branżę ideałów.

Do niedawna MUUV kojarzyło się głównie z kostiumami kąpielowymi, przełamywanymi od czasu do czasu wygodną odzieżą z nurtu athleisure. Założycielki marki – Kaja Lizut i Malina Kurkowska – miały jednak apetyt na więcej. Dlatego małymi krokami, ale sukcesywnie, poszerzały swoją ofertę o minimalistyczne projekty ready-to-wear. W tym sezonie do topów, bluz, sukienek i golfów dołączają kurtki i płaszcze – oversizeowe, wyposażone w praktyczne detale i utrzymane w stonowanej jesiennej kolorystyce.

Nie zmienia się za to sposób, w jaki twórczynie MUUV postrzegają kobiecość. Lizut i Kurkowska nadal hołdują naturalności w jej najbardziej nawet skrajnej formie. Są też świadome tego, jak różne potrzeby mają ich klientki. Po raz kolejny udało im się stworzyć kampanię, w której żadne ze zdjęć nie zostało poddane retuszowi.

Na potwierdzenie tych słów projektantki do grona ambasadorek MUUV zaprosiły w tym sezonie nazywaną królową piegów modelkę i influencerkę Swantje Wördemann. Sesję zrealizowano na tle klimatycznych krajobrazów Tyrolu.

20/20Premierowo na Vogue.pl: Kampania MUUV jesień-zima 2019-2020

Proszę czekać..
Zamknij