Znaleziono 0 artykułów
27.11.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania KOPI jesień-zima 2019-2020

Michalina Murawska

Celebracja naturalności i różnorodności, a w warstwie projektowej – nacisk na przestrzenne formy. W swojej najnowszej kolekcji Natalia Kopiszka rozwija motywy znane z pierwszych odsłon jej marki. – Chciałam tchnąć w nie nowe życie, dlatego zdecydowałam się nadać im bardziej realistyczną formę – mówi projektantka.

Największą przyjemność i satysfakcję daje mi to, że coś, co zaprojektuję sobie w notesie, staje się później gotowym produktem – słowa Natalii Kopiszki z rozmowy, jaką przeprowadziliśmy z nią na krótko przed startem Vogue.pl, w tym sezonie nabierają nowego znaczenia. Kopiszka za główny motyw nowej kolekcji obrała bowiem przeniesienie bestsellerowych projektów 2D do 3D. Przestrzenne formy zostały ręcznie wyrzeźbione przez lokalnych rzemieślników i jubilerów.

Wśród nowości KOPI kluczową rolę odgrywają formy przypominające kobiece kształty oraz dłonie, które projektantka przenosi na kolczyki, pierścionki, naszyjniki oraz nausznice. Zawieszki, które na wiele sposobów można łączyć z okrągłymi kolczykami i łańcuszkami, są z kolei nawiązaniem do kobiecych krągłości.

Motyw różnorodności i celebracji naturalnej kobiecości jest zresztą punktem wyjścia do kampanii, którą Kopiszka ponownie zrealizowała z fotografem Danielem Jaroszkiem z Papaya Films. Jak mówi projektantka, zaangażowanie do sesji modelki plus size jest nie tylko silnym nawiązaniem do koncepcji nowej kolekcji, ale przede wszystkim chęcią przełamania powszechnie obowiązującego stereotypu na temat piękna.

Zdjęcia: Daniel Jaroszek

Stylizacja: Kas Kryst

Makijaż: Izabela Szelągowska

Włosy: Tymek Pięta & Tomek Muszkiewicz / Hairmate

Scenografia: Czesiek Beckham & Jakub Kiewicz / Scenbud

Panznokcie: Patrycja Jewsienia

Modelka: Sara / Onmove

Produkcja: Papaya Films

8/8Premierowo na Vogue.pl: Kampania KOPI jesień-zima 2019-2020

Proszę czekać..
Zamknij