Znaleziono 0 artykułów
06.12.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja BIZUU APRÈS-MIDI na zimę 2019

Anna Konieczyńska

Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak pomagają nam walczyć z zimową szarugą. Ich nowe sukienki mają intensywne kolory, zdjęcia Asi Typek z kampanii reklamowej powstały w słonecznych Włoszech, a dzisiejszemu debiutowi kolekcji towarzyszy premiera filmików o katastrofach życia codziennego z optymistycznym motto: „Przynajmniej mam ładną sukienkę”.

Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, założycielki i projektantki marki BIZUU, zafundowały wszystkim dużym dziewczynkom prezent na mikołajki. Do sprzedaży trafia dziś kolekcja „APRÈS-MIDI winter 2019”. Bynajmniej nie znajdziemy w niej jednak puchówek, obszernych swetrów ani dzianinowych sukienek. Pełno w niej natomiast kreacji w intensywnych kolorach, wzorzystych minispódniczek i T-shirtów z nadrukami. Taka dawka optymizmu, zapowiadająca nadchodzącą wiosnę, bardzo nam się przyda!

Jordan i Wachowiak punktem wyjścia do kolekcji uczyniły wyrazistą paletę barw. Nasycona czerwień, głęboki fiolet i fluorescencyjne odcienie różu i żółci to odtrutka na zimową szarość za oknem. Przy odszyciu kolekcji wykorzystano lekkie tkaniny – bawełnę, wiskozę i dżins. Główną bohaterką linii jest sukienka z charakterystycznymi dla BIZUU falbankami. Ten kultowy już model pojawia się w trzech odsłonach: w autorskie kwiatowe printy powstałe w pracowni artystycznej BIZUU, czarne kropki (na sukience z drapowaniem i asymetrią) oraz z denimu. Oprócz ulubionego fasonu wszystkich klientek BIZUU projektantki proponują także plisowaną spódnicę midi w logotypy marki, kwiecistą midi oraz zwiewną maksi – na teraz do swetra, a wiosną do kompletu z T-shirtem. W sezonie dominacji garniturów nie mogło takowego zabraknąć także u BIZUU – czarny model z kontrastującą białą taśmą ma jednocześnie formalny i casualowy charakter. Na gołe ciało można go włożyć na sylwestra, z białym T-shirtem na świąteczne spotkanie w biurze, a z koszulą na negocjacje na szczycie. Tym, którzy szukają wygody, BIZUU proponuje obszerny sweter i legginsy. T-shirty BIZUU zdobią afirmujące hasła: „I JUST WANNA SEE YOU DANCING”, „TRUE LOVE LASTS FOREVER”, „LAS CHICAS DE BIZUU” i „I WAS MADE FOR LOVING BIZUU”.

Wszystkie największe przeboje w kolekcji uwieczniono na zdjęciach Asi Typek. Fotografka kojarzona przede wszystkim z mistrzowskimi zdjęciami street style’u ze stolic mody na zaproszenie BIZUU pojechała do Włoch. W winnicach, nad brzegami jezior Maggiore i Como, a także w urokliwych zaułkach miasteczek przed jej obiektywem stanęła znana z poprzednich kampanii marki Maria Tomaszewska. Subtelne barwy, naturalne scenerie i ciepłe światło – sesja wyraża tęsknotę za wakacjami.

Zdjęcia: Asia Typek
Modelka: Maria Tomaszewska
Produkcja:  Hanna Wojtaszek / BIZUU
Fotoedycja: Karolina Lisiecka / BIZUU



Dopełnieniem sesji są trzy filmiki. Ich główną bohaterką jest sukienka. Dziewczyna, która ją nosi, ma pecha. 


Wylewa kawę na laptopa, ktoś zarysowuje jej samochód, kot robi bałagan w mieszkaniu. Ale ona nie ma zamiaru się załamać. Patrzy w lustro, uśmiecha się, idzie dalej. „Przynajmniej mam ładną sukienkę” – brzmi hasło reklamowe. Nic nie poprawia humoru skuteczniej niż świadomość, że wyglądamy świetnie. A pomaga w tym ulubiona kreacja. Do tego właśnie służy moda.


Reżyseria: Marcin Mikulski (absolwent Szkoły Wajdy i Scuola Internazionale di Cinema e Televisione w rzymskim Cinecittà, autor filmów krótkometrażowych, reklam i teledysków)
Scenariusz: Hanna Wojtaszek oraz Marcin Mikulski
Modelka: Maria Tomaszewska
Zdjęcia: Maciej Twardowski
Produkcja: Hanna Wojtaszek
Scenografia: Sara Matuszczak
Dźwięk: Paweł Paczkowski
Światło: Bartosz Woźniak
Montaż: Marcin Mikulski
Makijaż oraz włosy: Khrystyna Sirosh

8/25Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja BIZUU APRÈS-MIDI na zimę 2019

Proszę czekać..
Zamknij