Znaleziono 0 artykułów
09.12.2019

Premierowo na Vogue.pl: KAASKAS na jesień–zimę 2019–2020

Michalina Murawska

Autorskie nadruki, oryginalne połączenia kolorów i produkcja w zgodzie z zasadami zrównoważonej mody. Prowadzona przez Kasię Skórzyńską marka KAASKAS powraca z kolejną kolekcją chust i apaszek. 

Gwiazdy kina lat 20. nosiły je na głowach jak turbany. Ikony mody lat 40. ożywiały nimi stonowane trencze. W latach 50. Audrey Hepburn nosiła je do ołówkowych sukienek Huberta de Givenchy’ego i dużych okularów przeciwsłonecznych. Dwadzieścia lat później stały się kluczowym elementem hipisowskiego stylu. Chustki i apaszki to nie tylko akcesorium z bogatą historią. To ponadczasowy dodatek, który nawet monochromatycznej stylizacji doda charakteru, posłuży jako rodzinna pamiątka albo osobisty prezent.

Właśnie do tych wartości odwołuje się projektantka marki KAASKAS, Kasia Skórzyńska. Tworzy autorskie printy łączące technikę fotografii, kolażu i ręcznego rysunku, poszczególne modele szyje z najlepszych jakościowo tkanin i współpracuje z małymi zakładami z Warszawy i najbardziej utytułowanymi włoskimi manufakturami, wcielając tym samym w życie zasady zrównoważonej mody.

Najnowsza kolekcja marki to powrót do ulubionych motywów projektantki, okraszony jednocześnie kilkoma nowościami. Do chust, apaszek i krawacików dołączają bowiem duże zimowe chusty, które wykonano z mieszanki wełny i jedwabiu. Zróżnicowana jest także kolorystyka – orientalno-baśniowe desenie zostały utrzymane w odcieniach czerni, fuksji, pastelowego różu, błękitu i mistycznego fioletu. Kampanię po raz kolejny sfotografował Jakub Stanek. Pozowała mu jednak nie modelka, ale przyjaciółka marki, aktorka Agata Różycka. Za tło sesji posłużyło mieszkanie samej projektantki, która udowadnia tym samym, że KAASKAS jest osobistym manifestem jego założycielki.

7/13Premierowo na Vogue.pl: KAASKAS na jesień-zimę 2019-2020

Proszę czekać..
Zamknij