Znaleziono 0 artykułów
13.01.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Girls” marki NAGO

Agata Wojtczak

Projektują świadomie, wyłącznie z ekologicznych materiałów i zgodnie z ideą zero waste. Teraz chcą dodatkowo zachęcić kobiety do zaakceptowania swojego wyglądu i pokochania siebie. Założyciele marki NAGO właśnie ruszają z kampanią „Girls”, której bohaterki pokazują, że piękno nie ma jednej definicji.

Nowy rok skłania do zmian. NAGO dopasowuje swoją rozmiarówkę do różnych kształtów, zachęcając kobiety, by zrezygnowały z nierealnych wymagań wobec własnego ciała. I poczuły się dobrze same ze sobą – nago i w ubraniach polskiej marki.

Nasze klientki są w różnym wieku, noszą różne rozmiary i reprezentują różne style. Chcemy, żeby ubrania NAGO stanowiły bazę garderoby każdej z nich. Dostajemy wiele komentarzy od klientek – czasami nasze ubrania nie są dopasowane do ich sylwetek. Dlatego w tym roku jednym z naszych wyzwań będzie ulepszenie i poszerzenie dotychczasowej rozmiarówki – mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.

Ilustracją noworocznych postanowień marki NAGO jest kampania „Girls” autorstwa Karoliny Wilczyńskiej (jednej z najciekawszych fotografek młodego pokolenia, która podbija media społecznościowe). Przed jej obiektywem stanęły dziewczyny (w większości nieprofesjonalne modelki) w różnym wieku (od 22 do 57 lat), reprezentujące zróżnicowane typy sylwetki. Oczywiście ubrane w rzeczy z kolekcji NAGO – body w odcieniu rozbielonej ceglanej czerwieni, wygodne pastelowe bluzy z suwakami, golfy i elastyczne spódnice.

 

Zdjęcia: Karolina Wilczyńska

Makijaż: @Zyzy.makeup

Stylizacja: Robert Kiełb

Produkcja: Daria Bartczak / NAGO

Modelki: Patrycja Jabłkowska, Sandra Kpodonou, Eliza Krakówka, Phoebe Nicette, Krystyna Kołodko, Jagoda Porębska, Alicja T.

 

6/15Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Girls” marki NAGO

Proszę czekać..
Zamknij