Znaleziono 0 artykułów
28.05.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Madelle wiosna-lato 2020

Redakcja Vogue.pl

Charakterystyczne dla marki paryskie sukienki, a w tym sezonie także supermodne bluzki z dużymi kołnierzami – w nowej kolekcji polskiej marki klimat lat 60. i 70. łączy się z francuskim szykiem.

Kiedy Magdalena Magnon zakładała swoją markę, wiedziała dokładnie, kim ma być jej klientka: – Od 2013 roku pracuję nad tym, aby styl Madelle był harmonijny i rozpoznawalny. Ale też zgodny z moim własnym. Uwielbiam nosić ubrania Madelle i to właśnie w nich czuję się najlepiej – mówi. Autentyczność to jednak tylko połowa sukcesu. Projekty Madelle od początku pozostają spójne z wypracowaną przez projektantkę estetyką, która przyciąga klientki równie mocno, co wysoka jakość oferowanych materiałów. – Poszukiwania materiałów do nowej kolekcji trwają u mnie cały rok. Tak naprawdę to nieustannie szukam tkanin, bo zależy mi, aby były one najlepszej jakości, ale też unikalne, szczególnie na polskim rynku – dodaje Magdalena Magnon. Dlatego wśród projektów marki znajdziemy ubrania wykonane ze stuprocentowego jedwabiu w specjalnie nadrukowane dla marki wzory. Oprócz niego w kolekcji pojawiają się także wiskoza i wysokogatunkowa bawełna.

Najnowsze propozycje marki na sezon wiosna-lato 2020 to przede wszystkim kultowe już sukienki, które po raz kolejny przyciągają spojrzenia detalami. Kopertowe kreacje zdobią bufiaste rękawy zakończone falbanką, a także ręcznie powlekane guziki. Całość utrzymana została w odcieniach czerwieni, granatu, bieli, a także delikatnego błękitu. Oprócz charakterystycznych romantycznych sukienek w paryskim stylu wśród projektów marki znajdziemy także koszule z dużym kołnierzem. Trend zapoczątkowany w latach 40. wiosną i latem powraca w wielkim stylu za sprawą takich domów mody jak Celine czy Chanel.

9/11Premierowo na Vogue.pl: Kampania Madelle wiosna-lato 2020

Proszę czekać..
Zamknij