Znaleziono 0 artykułów
25.06.2020

Kapsułowa kolekcja Balmain i Mytheresa

Kamila Wojtkiewicz

W drugiej wspólnej kolekcji francuskiego domu mody i luksusowej platformy dominuje złoto, które idealnie podkreśli letnią opaleniznę. W skład kapsuły dla niej i dla niego weszło 25 elementów – kostiumy kąpielowe, spódnice, sukienki, długie kardigany i kurtki.

Ekskluzywna kolekcja dla niej i dla niego, dostępna w sprzedaży od 24 czerwca, wpisuje się w styl domu mody Balmain i jego dyrektora kreatywnego, Oliviera Rousteinga. Wśród 25 elementów nie zabrakło letniej wersji jego ulubionego wzoru w pepitkę. Sylwetki wyróżniają się dbałością o detale i dopasowanymi krojami. 20 elementów należy do kolekcji damskiej, a 5 – męskiej, wśród nich dwurzędowa marynarka, którą sam Rousteing nosi na co dzień. Logo Balmain zobaczymy też na koszulach z długim rękawem, t-shirtach, baseballowych kurtkach i butach espadrylach.

Projektant chciał, żeby każdy element garderoby był natychmiast rozpoznawalny jako rzecz Balmain. – Charakterystyczne detale to wzór w pepitkę, guziki i złote odcienie – dodał.

Kiedy pracowałem nad tą kolekcją, myślałem o letnich wypadach za miasto. Dorastałem na południowym zachodzie Francji, w Bordeaux, gdzie lato jest bardzo długie, słoneczne i ciepłe. To oznacza, że wszyscy uciekają gdziekolwiek się da, w okolice pobliskiego wybrzeża atlantyckiego i na wyspy. Woda jest tam idealna, są też plaże, lasy, ogromne wydmy. Kiedy pracowaliśmy z zespołem nad tą kolekcją, chciałem przenieść „armię” Balmain do ulubionego przez surferów Hossegor albo luksusowych Biarritz albo Cap Ferret – opowiadał Rousteing.

Kolekcja kapsułowa Balmain i Mytheresa jest już w sprzedaży. Kampanię wyreżyserował dyrektor kreatywny Mytheresa, Julian Paul, a za zdjęcia wykonane w Berlinie odpowiada Jana Gerberding. Twarzą kampanii zostali modele – Jessie Bloemendaal, Michelle van Bijnen i Malcolm Kelechi.

11/12Kapsułowa kolekcja Balmain i Mytheresa

Proszę czekać..
Zamknij