Znaleziono 0 artykułów
17.08.2020

Kampania Alexandra McQueena jesień-zima 2020: Siła wspólnoty

Kamila Wojtkiewicz

Dyrektor kreatywna Sarah Burton przy tworzeniu kolekcji inspirowała się więziami międzyludzkimi. Zdjęcia do kampanii powstały w Walii.

Motywem przewodnim najnowszej kolekcji jest otwartość na drugiego człowieka,. „Ta kolekcja to list miłosny do kobiet, rodzin i przyjaciół. Zainspirowaliśmy się Walią i ciepłem jej artystycznego i poetyckiego dziedzictwa, folklorem i rzemiosłem. Ubrania zapewniają poczucie bezpieczeństwa. Serca symbolizują wspólnotę” - pisze Burton o nowej kolekcji.

Czerwień nawiązuje do smoka z walijskiej flagi, a serca do tradycji obdarowywania ukochanej osoby na znak przywiązania. W kolekcji nie zabrakło koców, symbolizujących ochronę. Pojawiły się też białe, długie suknie, skórzane płaszcze i marynarki ze smoczymi rękawami.

Twarzą najnowszej kampanii zostały Anok Yai, Sora Choi i Jill Kortleve. Za zdjęcia odpowiedział Jamie Hawkesworth.

7/10Kampania Alexandra McQueena jesień-zima 2020: Siła wspólnoty

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę