Znaleziono 0 artykułów
08.10.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Affair jesień-zima 2020-21

Michalina Murawska

Założycielki marki Affair muszą naprawdę kochać lata 80., bo po raz kolejny motywu przewodniego kolekcji szukają właśnie w tej dekadzie. Tym razem jednak inspirację znajdują także w kontrastach. Ich jesienne projekty otulają sylwetkę, a jednocześnie wyrażają tęsknotę za beztroską, żywiołowością i odwagą.

Debiutancka kolekcja Affair z zeszłego roku osadzona została na mariażu mody męskiej z kobiecą. Druga, na wiosnę-lato 2020, czerpała z nonszalanckiego i dziewczęcego stylu mieszkanek Kalifornii. Kolejna odsłona marki to ukłon w stronę sylwetek z lat 80., ale jednocześnie zabawa tkaniną, deseniem i funkcją, jaką ma spełniać ubranie. Założycielki marki Aleksandra Dubińska i Marta Kudła z jednej strony bowiem mocno stąpają po ziemi i proponują ubrania idealne na chłodną polską jesień, a z drugiej – stawiają na wyraziste i odważne desenie, które przypominają o modzie beztroskiej i pełnej ekspresji.

Paleta kolorystyczna jest więc jesienna, ale bardziej niż z charakterystycznej dla tej pory roku nostalgii i pluchy, czerpie z jej energii – bordo i intensywna czerwień mieszają się z klasyczną czernią, pojawia się też błękit i fiolet obecne na kwiatowym motywie tej kolekcji, czyli astrach. Jest też coś dla minimalistek. To chociażby ejtisowe komplety z dżinsu, krótkie dzianinowe kamizelki, które sprawdzą się założone na T-shirt lub koszulę, a także ponadczasowy garnitur i płaszcz uszyte ze szlachetnej wełny i kaszmiru.

Założycielki Affair nie szarżują z liczbą sylwetek. Od początku u podstaw ich marki leży limitowana i lokalna produkcja. Wiedzą, że dużo nie zawsze znaczy dobrze. No, chyba że na wzorach, bo te – po raz kolejny – wyszły im wyśmienicie.

Zdjęcia: Filip Zawadzki

Stylizacja: Alicja Werniewicz

Włosy i makijaż: Agnieszka Jańczyk

Modelka: Ola Kędrzyńska

12/12Zobacz najnowszą kolekcję polskiej marki Affair

Proszę czekać..
Zamknij