Znaleziono 0 artykułów
18.11.2020

H&M Conscious Exclusive jesień-zima 2020: Ekologiczne piękno

Aleksandra Lewandowska

W kolekcji chcieliśmy być pionierami, przekraczając granice kreatywności i zrównoważonej mody, skupiając się na odpadach. To z nich zostały wytworzone niesamowite materiały, z których powstały produkty Conscious Exclusive – mówi Ann-Sofie Johansson, doradca kreatywny w H&M. Najnowsza kampania szwedzkiej marki udowadnia, że wyjątkowe projekty mogą być stworzone naprawdę ze wszystkiego. 

Podobne artykuły Trendy przyszłości: Płynność płciowa, ekologia i wspólnotaBasia CzyżewskaJesienno-zimowa kolekcja H&M Conscious Exclusive powstała wyłącznie z materiałów pochodzących ze zrównoważonych źródeł. Innowacyjne procesy przekształciły odpady z upraw roślin spożywczych w naturalne włókno, a wiele tkanin użytych w produkcji zostało wykonanych z miazgi drzewnej. Marka zachęca do „noszenia odpadów”, aby zmienić współczesną modę i inspiruje kreatywnością do ponownego wykorzystywania znoszonych przez nas rzeczy. 

- Pracując przy tego rodzaju transformacjach i mając możliwość przemawiania do naszych klientów poprzez piękno, mamy nadzieję, że odpady mogą stać się częścią przyszłości zrównoważonej mody - dodaje Ann-Sofie Johansson. W ofercie Conscious znajdziemy elementy garderoby damskiej i męskiej. Obok bogato zdobionych sukni wieczorowych, oversize’owych topów oraz dopasowanych garniturów, pojawią się eleganckie smokingi i (męskie!) żółte marynarki z tkaniny żakardowej. Całość dopełnią akcesoria z recyklingu: choker, kolczyki, klipsy do butów i okulary przeciwsłoneczne. Obuwie powstało z wegańskiej skóry VEGEA ™.  

Twarzą kampanii H&M Conscious Exclusive została londyńska ekolożka, aktywistka i modelka, Zinna Kumar. Kolekcja będzie dostępna na stronie hm.com od 1 grudnia.

5/15 Najnowsza kolekcja H&M Conscious Exclusive

Proszę czekać..
Zamknij