Znaleziono 0 artykułów
19.12.2020
Artykuł partnerski

Akcja Heart for Hope: Serce na dłoni

19.12.2020
Carolina Adriana Herrera i Wes Gordon (Fot. materiały prasowe)

W akcji charytatywnej Heart for Hope marka Carolina Herrera do końca 2020 roku przekaże 10 proc. przychodów ze sprzedaży torebek i innych akcesoriów na rzecz Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca na całym świecie.

Torebki i akcesoria z metką Carolina Herrera powstają z myślą o tym, by jako przedmioty kolekcjonerskie mogły stanowić część rodzinnego dziedzictwa. Precyzyjny proces ich tworzenia rozpoczyna się w autorskim atelier skór w Hiszpanii, w którym rzemieślnicy pracują nad każdym egzemplarzem. Zaangażowanie, kunszt i wrażliwość estetyczna członków zespołu to element niezbędny na drodze do osiągnięcia doskonałości. Za sprawą akcji charytatywnej Heart for Hope produkty powstające z pasją, duszą i pełnym oddaniem pozwolą dzielić się radością życia z tymi, którzy potrzebują jej najbardziej.

Fot. materiały prasowe

Heart for Hope to zaproszenie do podjęcia działań w imieniu globalnej społeczności. – Wierzymy, że naszym obowiązkiem jest pomagać tak bardzo, jak to tylko możliwe. W związku z tym do 31 grudnia 2020 roku 10 proc. ze sprzedaży wszystkich torebek i innych akcesoriów – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online – przekażemy jako darowiznę na inicjatywy neutralizujące negatywne skutki COVID-19 realizowane przez Czerwony Krzyż i Czerwony Półksiężyc, które wspierają wiele krajów na całym świecie – wyjaśnia Wes Gordon, dyrektor kreatywny marki Carolina Herrera. Wybór padł na torebki, bo zdaniem Gordona właśnie galanteria skórzana jest odzwierciedleniem wyznawanych przez nich wartości. Cechują je rzetelny proces twórczy, wysoka jakość i zdolność wytrzymywania próby czasu. 

Fot. materiały prasowe

Wes Gordon przypomina, że Carolina Herrera powstała w oparciu o wartości rodzinne, a przecież w rodzinie dba się o siebie nawzajem. Inicjatywa Heart for Hope jest więc wyrazem solidarności. Przy okazji ma jednak na celu wzbudzić nadzieję i radość. Zespół marki Carolina Herrera odnajduje je w pracy zespołowej, na której opiera się proces twórczy w modzie. Mimo że także dla tej branży ostatnie miesiące nie należały do najłatwiejszych, podjęto decyzję o przekazaniu nadziei innym. Marka nie kryje przy tym również wiary w to, że tak drobny gest może zainspirować do większych zmian.

Fot. materiały prasowe

Już od pierwszego dnia pracy w atelier Carolina Herrera główny projektant marki inspirował się umiejętnościami, wiedzą i technicznym kunsztem wzornictwa i zespołu. – Rzemieślnicy potrafią wprowadzić nasze szkice w życie w absolutnie najbardziej fantastyczny sposób. To dla mnie zaszczyt, że mogę z nimi pracować – wyznaje Wes Gordon. Podobną dumą napawa go działalność charytatywna, w którą angażuje się marka Carolina Herrera, tym bardziej gdy bezpośrednią pomoc łączy z kreatywnością i procesem twórczym o emocjonalnym charakterze. – W tym momencie niezwykle ważne jest, żebyśmy aktywnie poszukiwali sposobów niesienia pomocy potrzebującym. Nawet jeśli obecny czas jest przygnębiający, pamiętajmy o tym, że przejdziemy przez to razem. Przez cały czas starajmy się też robić, co w naszej mocy, by dawać promyk nadziei i wzbudzać życzliwość i pozytywne emocje wszędzie, gdzie tylko możemy – zachęca Wes Gordon. Inicjatywa Heart for Hope to zaproszenie do pomocy w dokonaniu zmian, doświadczenia głębszego sensu i dzielenia się pięknem przedmiotów, o które dbamy i których użytkowanie niesie radość każdego dnia. Wspierają ją też polskie gwiazdy, w tym związany z marką aktor Mikołaj Roznerski, który pełni rolę polskiego ambasadora zapachu "Bad Boy".

Mikołaj Roznerski (Fot. Paweł Kalski)

 

Urszula Zwiefka
Proszę czekać..
Zamknij