Znaleziono 0 artykułów
27.06.2018
Artykuł partnerski

Anna Ewers za kulisami najnowszej kampanii Liu Jo

Katarzyna Pietrewicz

Jesień-zima 2018-2019 dla Liu Jo to sezon pod znakiem #Glamourizing. Twarzą najnowszej kampanii włoskiej marki została jedna z najpopularniejszych modelek, Anna Ewers. Zdjęcia wykonał duet fotografów Mert&Marcus. 

Minimalistyczna przestrzeń, w której na pierwszy plan wysunęła się modelka, stała się tłem kampanii, przy której pracowali profesjonaliści, dbający o najmniejszy szczegół: począwszy od oświetlenia, a skończywszy na fryzurach i makijażu. – Energia w zespole była niesamowita, dzięki czemu praca była czystą przyjemnością! Czułam się swobodnie, mogłam w naturalny sposób wyrazić swoją osobowość – wyznała Ewers.

W 2015 roku została wybrana przez branżę modelką roku. Jest w pełni świadoma swojej kobiecości. Wie, jak ważne jest to, aby czuć się atrakcyjnie i wyjątkowo. – Dzieje się tak, gdy mam na sobie piękne ubrania, w których jest mi wygodnie – przekonuje. 

Dlatego hasło nowej kampanii włoskiej marki to coś więcej niż zwykły koncept. Stroje, które nosimy, mają podkreślać naszą pewność siebie. W nadchodzącym sezonie kobieta Liu Jo będzie więc nosić m.in. seksowną małą czarną na jedno ramię, lakierowany trencz, sweter w pepitkę, romantyczną sukienkę z koronkową wstawką oraz jeansy Bottom Up, które należą do ulubionych produktów Anny Ewers.  

1/15Anna Ewers za kulisami najnowszej kampanii Liu Jo

Proszę czekać..
Zamknij