Znaleziono 0 artykułów
23.08.2021

Beyoncé i Jay-Z w nowej kampanii Tiffany & Co.

23.08.2021
Beyoncé i JAY-Z w kampanii 'About Love' Tiffany & Co., jesień 2021 / Fot. Mason Poole

Kampania, której gwiazdami są Beyoncé i Jay-Z, to początek nowej ery w historii marki Tiffany & Co. Szyję wokalistki zdobi 128.54-karatowy naszyjnik Tiffany Diamond, który wcześniej miały na sobie zaledwie trzy osoby (jedną z nich była Audrey Hepburn). To tylko jeden z wielu luksusowych klejnotów wykorzystanych w kampanii.

Bezcenny diament Fancy Yellow na długim łańcuszku ozdobiony ponad stoma karatami diamentów sam w sobie wygląda, jakby był stworzony specjalnie dla Beyoncé pozującej do zdjęć na potrzeby nowej kampanii About Love Tiffany’ego. Autorem zdjęć jest Mason Poole, za stylizacje odpowiedzialne są June Ambrose i Marni Senofonte, z kolei towarzyszący im film został stworzony przez reżysera “Black is King”, Emmanuela Adjei’ego. Włosy gwiazdy, wystylizowane przez Jawarę Wauchope i Nakię Rachon, zostały spięte na czubku głowy, z kolei makijaż to subtelna wersja  kociego oka (i być może również ukłon w stronę Holly Golightly granej przez Hepburn). Kosztowny naszyjnik idealnie pasuje do pierścionka z 22-karatowym żółtym diamentem o szlifie poduszkowym, będącego jednym z wielu wspaniałych klejnotów, które gwiazda ma na sobie w kampanii.

Jay-Z, w świetnie skrojonym czarnym smokingu, który stanowi dopełnienie opinającej krągłości Beyoncé, mocno wyciętej czarnej sukni, również otrzymał swoje klejnoty. Brosza Bird on a Rock projektu Jeana Schlumbergera, jednego z najsłynniejszych jubilerów XX wieku pełniącego kiedyś funkcję wiceprezesa firmy Tiffany & Co., specjalnie dla rapera została przekształcona w wyjątkowe spinki do mankietów. Jay-Z ma na sobie również efektowną broszę Apollo z platyny, żółtego złota i diamentów, oraz wiele innych projektów marki Tiffany, między innymi jeden z nowych pierścionków zaręczynowych dla mężczyzn. 

- Beyoncé i JAY-Z są uosobieniem współczesnej love story - w trakcie premiery kampanii powiedział Alexandre Arnault, wicedyrektor wykonawczy ds. produktu i komunikacji. - Jako marka od zawsze stojąca po stronie miłości, siły i autoekspresji nie mogliśmy wymarzyć sobie bardziej ikonicznej pary, która byłaby lepszą reprezentacją wartości przyświecających Tiffany’emu. Czujemy się zaszczyceni, że Carterowie dołączyli do rodziny Tiffany’ego. Biorąc pod uwagę, że to pierwsza kampania, w której para występuje razem, trudno wyobrazić sobie coś, co wywołałoby więcej ekscytacji. I o to właśnie chodziło. To kampania zapowiadająca nową erę w historii marki Tiffany, będąca wynikiem bliskiej współpracy i wizji podzielanej przez Carterów oraz Tiffany & Co. Jej kontynuacją będzie przekazanie przez Tiffany’ego dwóch milionów dolarów na rzecz instytucji należących do organizacji Historically Black Colleges and Universities. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

Kampania bez wątpienia przemówi do wyobraźni fanów słynnego małżeństwa, są w niej jednak również ukryte odniesienia, które zrozumieją miłośnicy biżuterii Tiffany. Film reklamowy to hołd dla “Śniadania u Tiffany’ego”, z nową wersją piosenki “Moon River” śpiewaną przez Beyoncé i nagraną przez Jaya-Z. Dla fanów sztuki Carterowie pozują na tle obrazu “Equals Pi” Jeana-Michela Basquiata, w kolorze Tiffany Blue (dzieło jest częścią prywatnej kolekcji i nigdy wcześniej nie było publicznie pokazywane). Film będzie miał swoją premierę na stronie internetowej Tiffany’ego 15 września. Nie możemy się doczekać kultowej piosenki w wykonaniu Beyoncé. Do tego czasu obrazy z kampanii zdążą zapisać się w naszej pamięci – a wraz z nimi oślepiająco piękne diamenty.

Artykuł ukazał się oryginalnie na Vogue.com. 

Sarah Spellings
Proszę czekać..
Zamknij