Znaleziono 0 artykułów
06.03.2023

Emily Ratajkowski gwiazdą wiosennej kampanii Jenny Fairy

06.03.2023
Fot. Materiały prasowe

W nowym sezonie marka Jenny Fairy zabiera nas w modową podróż w czasie. W kolekcji na wiosnę 2023 znajdziemy modele osadzone w klimacie lat 60., monochromatyczne zestawy, zadziorne podkolanówki czy grzeczne baleriny – a wszystko to inspirowane paryskim stylem. 

Lata 60. XX wieku to czas wielkiej rewolucji, także w modzie. Projektanci zafascynowani podbojem kosmosu i zmianami społecznymi zaczęli proponować ubrania i dodatki odzwierciedlające odwrót od starego porządku. Właśnie ten okres w historii stał się inspiracją do stworzenia wiosennej kampanii Jenny Fairy. Marka, wraz z nową Jenny Girl, Emily Ratajkowski, zabiera nas w modową podróż do czasów, gdzie królowały monochromatyczne pastelowe zestawy, zadziorne podkolanówki czy grzeczne baleriny.

Fot. Materiały prasowe

Modelka i podcasterka o polskich korzeniach, którą na Instagramie śledzi niemal 30 milionów osób, zaprezentowała w kampanii najsilniejsze trendy sezonu. W looku inspirowanym paryskim stylem zwiastuje wielki powrót balerinek – zarówno tych klasycznych, jak i modelu Mary Jane z dziewczęcą klamrą. Ratajkowski to wierna fanka steer style’u, dlatego w kampanii nie mogło zabraknąć także sportowych akcentów, które efektownie przełamują słodycz stylizacji. Klasyczne białe sneakersy to nie tylko supermodne obuwie, ale też obowiązkowy element w szafie każdej paryżanki.

Stylową kolekcję obuwia uzupełniają akcesoria – torebki na ramię, silnie osadzone w klimacie lat 60. Jenny Fairy proponuje tej wiosny jasną kolorystykę, perłowe akcenty i miękkie wykończenia, które doskonale uzupełnią nonszalanckie looki.

Julia Lubecka
Proszę czekać..
Zamknij