Znaleziono 0 artykułów
01.10.2019
Artykuł partnerski

Dall’Acqua: Wrażliwość na piękno

01.10.2019
Agnieszka Grochowska (Fot. Magdalena Łuniewska)

Ambasadorką marki biżuteryjnej została Agnieszka Grochowska, jedna z najwybitniejszych polskich aktorek, świadoma artystka i spełniona kobieta. Grała u Holland i Wajdy, dziś robi międzynarodową karierę. Żyje na własnych warunkach. 

Agnieszka Grochowska była już na ekranie Danutą Wałęsową, jedną z najważniejszych kobiet we współczesnej historii Polski. Wcielała się też w role bezkompromisowych, odważnych i wyzwolonych, ale wrażliwych kobiet w filmach obyczajowych „Obce ciało” i „Bez wstydu”. Absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie (2002 rok), mama dwóch synów: Władysława i Henryka, którzy razem z nią od lat podróżują na plany filmowe na całym świecie. W ubiegłym roku w filmie „Moja gwiazda: Teen Spirit” zagrała mamę Elle Fanning, ma też na koncie jedną z głównych ról (u boku Matthew Modine'a) w szwedzkim serialu kryminalnym twórców „Millenium” – „Sanktuarium zła”. Dzień po sesji dla marki biżuteryjnej wróciła na plan swojego nowego filmu w Zurychu.

Wiele z wykreowanych w kinie postaci łączy kobieta, którą Grochowska stała się w sesji dla marki biżuteryjnej Dall’Acqua. Przed obiektywem Magdaleny Łuniewskiej, portrecistki, która jak mało który fotograf rozumie kobiety, aktorka jest naturalnie piękna, silna, choć wrażliwa, spokojna, ale pełna energii. Rozpuszczone włosy, dyskretny makijaż, minimalistyczny strój. Dzięki prostocie kadrów tym mocniej lśnić może biżuteria. Bliska skóry, nieoczywista, magiczna.

Agnieszka Grochowska (Fot. Magdalena Łuniewska)

Agnieszka Grochowska nosi bransoletki, kolczyki, naszyjniki i pierścionki Dall’Acqua, ucieleśniając ideę marki. – Tworzę dla osób, które chcą podkreślić swój indywidualny styl. A przy tym cenią piękno i jakość – mówi Anna Wilk, założycielka Dall’Acqua. Dwudziestoletnie doświadczenie w branży i pasję do piękna postanowiła przekuć w tworzenie autorskich kolekcji, które od wielu lat zachwycają Polki, a także wymagające klientki we Francji i w Belgii. Projekty biżuterii powstają w Polsce, ale precyzja wykonania, najwyższa jakość i lekkość inspirowane włoskim stylem zobowiązują do produkcji w manufakturach Półwyspu Apenińskiego. Każdy egzemplarz wykonywany jest z pieczołowitością i dbałością o detal.

Agnieszka Grochowska (Fot. Magdalena Łuniewska)
Agnieszka Grochowska (Fot. Magdalena Łuniewska)

Markiza Émilie du Châtelet, jedna z najwybitniejszych kobiet XVIII wieku, francuska matematyczka, fizyczka i pisarka, przyjaciółka Woltera, zwykła mawiać, że kobiety bez charakteru podążają za modą. Te świadome siebie biorą z niej to, co im się podoba. Te słowa wydają się idealnie oddawać charakter nowej kolekcji Dall’Acqua i jej ambasadorki.

Wrażliwość na piękno, otwartość na świat, podążanie czasami dłuższą, ale własną drogą. Grochowska, aktorka nieprzeciętna, obywatelka świata, wielbicielka Wiecznego Miasta, udowadnia, że swoją pozycję – w branży filmowej i w życiu prywatnym – można budować uczciwie, świadomie, bezkompromisowo. Takich wyborów dokonuje także w kreowaniu swojego stylu. Jego nieodłączną częścią stała się biżuteria z najnowszej kolekcji Dall’Acqua.

Współpraca z pracowniami złotniczymi w Italii tym razem przynosi olśniewający efekt w postaci subtelnej biżuterii podkreślającej pewność siebie, niezależność i siłę wybierających ją kobiet. Złoto lśni w niej swoim prawdziwym blaskiem dzięki prostym formom. Głębokie barwy kamieni stanowią z kolei idealny kontrapunkt dla szlachetnego kruszcu. Kolekcje Catena, Lusso, Opera, Splendida, Grave, Umile zapowiadają jesień i zimę.

Agnieszka Grochowska (Fot. Magdalena Łuniewska)

Dall’Acqua oferuje wybór biżuterii złotej, najbardziej eksluzywnej, i srebrnej na co dzień. W kolekcji Gold znalazły się naszyjniki i kolczyki (dłuższe i krótsze) oraz bransoletki z motywami monety oraz monogramami. Linia Armonia to z kolei złote naszyjniki z zawieszkami o podłużnym kształcie. Grave – kolczyki w kształcie koniczynek z perłowym i czarnym onyksem. Splendida oferuje typowe dla marki długie kolczyki z obręczy, oparte na kształcie koła, ale z podłużnymi elementami. Umile to klasyczne kolczyki z kulami, Valore – naszyjniki z motywem ważki i napisem „Love”.

Linie srebrne to Dolce Vita – srebrne bransolety przypominające łańcuchy z dużymi ogniwami, a także Favore – naszyjniki i bransoletki z motywami monet, Boho Romance – paciorki z kształtami księżyca i gwiazd. Incanto obejmuje srebrne bransolety, mocniejsze i lżejsze, Morbido – plecione, Lumeno – pierścionki różnej szerokości i w różnym kształcie, które można nosić naraz, a także Moglie – klasyczne kolczyki z perłami albo cyrkoniami.

Jak pokazuje kampania reklamowa kolekcji Dall’Acqua, biżuterię można nosić w kompletach albo solo. Formy są na tyle proste i nieprzytłaczające, że można z tej samej kolekcji wybrać kolczyki i naszyjnik. Wyeksponować biżuterię pozwolą głębokie dekolty, kolczyki podkreślą bowiem łabędzią szyję, a pierścionki stworzą na dłoniach prawdziwą konstelację. W ostatnich latach biżuteria stała się nie tylko drogocennym skarbem, elementem prywatnej kolekcji czy dziedzictwem przekazywanym z pokolenia na pokolenie. Teraz w większym stopniu niż kiedykolwiek wcześniej bransoletki, kolczyki i naszyjniki wyrażają indywidualność. Elementy z motywami takimi jak księżyc, słońce i gwiazdy odsłaniają metafizyczną część naszej natury, zawieszki w kształcie monet noszą kobiety świadome swojej wartości, a najprostsze, geometryczne formy to wybór specjalistek od stylu. Wszystkie natomiast świadczą o jednym – wrażliwości na piękno, która przejawia się w każdym aspekcie życia – od relacji z ludźmi, przez więź z przyrodą, po relacje z przedmiotami.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij