Znaleziono 0 artykułów
08.08.2022

Indywidualizm i pewność siebie w nowej kampanii marki Boss

08.08.2022
Fot. Materiały prasowe / Boss

Marka Boss się zmienia. Do udziału w kampanii na sezon jesień-zima 2022 zapraszono gwiazdy różnych narodowości, pokoleń i zawodów. Naomi Campbell, Kendall Jenner, Khaby Lame i Future prezentują elegancką kolekcję dla indywidualistów.

W 2022 Bossa rozpoczął rewolucyjne dla marki zmian, a nowa kolekcja potwierdza mnogość perspektyw. Kampania kontynuuje hasło #beyouownboss, jako że każda z gwiazd reprezentuje inną odsłonę. Dominujące kolory: odcienie głębokiego granatu, eleganckich beży czy klasycznej bieli, sugerują spokojną elegancję. W kolekcji pojawiają się eleganckie płaszcze i garnitury, puchówki, swetry i bluzy łączone z marynarkami.

Fot. Materiały prasowe / Boss

Gwiazdy, które wystąpiły w kampanii Bossa na jesień-zimę 2022, łączy sukces, lecz każda ze sław ma inną, inspirującą historię. Na zdjęciach możemy oglądać amerykańskiego rapera Future, supermodelki dwóch różnych generacji: ikonę lat 90. Naomi Campbell oraz idolkę pokolenia TikToka Kendall Jenner, a także sportowców: tenisistę Matteo Berrettiniego, biegaczkę Alikę Schmidt, czy boksera Anthonyego Joshuę. To nie koniec, bo modelami Bossa zostali także Khaby Lame, najpopularniejszy TikToker, czy Lee Min-Ho, południowokoreański piosenkarz i aktor.

Dzięki tak zróżnicowanej obsadzie kampanii, Boss udowadnia, że choć ścieżki prowadzące do osiągnięcia pewności siebie są różne, każdy ma w sobie potencjał. Eklektyzm znajduje odbicie w połączeniach faktur: dzianiny z lnem, czy miękkich płaszczy z lejącymi się spodniami garniturowymi. Minimalistyczne kroje zyskują charakter dzięki stylizacji opartej na łączeniu warstw.

Iga Trydulska
Proszę czekać..
Zamknij