Znaleziono 0 artykułów
26.04.2022

Premierowo na Vogue.pl: Kampania MAWO wiosna–lato 2022

26.04.2022
Fot. Kulesza&Pik

Założyciele polskiej marki MAWO – Maria Zakrzewska i Sergiusz Zięciak – starają się udowodnić, że koszula idealna istnieje. Po niezwykle udanym debiucie we wrześniu zeszłego roku prezentują kolekcję na wiosnę–lato 2022. Pojawiają się w niej modele gładkie i w modne paski, z długim i krótkim rękawem, oversize’owe i o bardziej klasycznych fasonach.

Transparentność, konsekwencja i nienaganny styl – dzięki tym założeniom młoda marka MAWO (zadebiutowała zaledwie we wrześniu ubiegłego roku) w szybkim tempie urosła do rangi jednego z najciekawszych konceptów na polskim rynku. Założycielom – Marii Zakrzewskiej i Sergiuszowi Zięciakowi – od początku przyświecał cel tworzenia marki etycznej i zaangażowanej, oferującej wysoką jakość i wyrazisty dizajn.

Fot. Kulesza&Pik

MAWO było i jest marką uniseksową – koszule są konstruowane tak, by dobrze leżeć na różnych sylwetkach. Efektem tego założenia jest też szeroki wybór fasonów – czasami są dłuższe, kiedy indziej krótsze, oversize’owe lub bardziej dopasowane do sylwetki. Zakrzewska i Zięciak wiedzą, że od tak ponadczasowego elementu garderoby, jakim jest koszula, oczekuje się więcej.

Fot. Kulesza&Pik

Różnorodność jest więc obecna także w najnowszej kolekcji marki na wiosnę–lato 2022. W jej skład weszły klasyczne modele w bieli i błękicie, a także fasony z krótkimi rękawami i inspirowane modą męską bowling shirts. Pojawiają się też modne w tym sezonie paski. Koszule można nosić solo lub – do czego zachęca sesja wizerunkowa – jedna na drugą. Opcji jest co najmniej kilka.

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Stylizacja: Karla Gruszecka 

Włosy: Daniel Gryszke D’vision Talents

Makijaż: Marianna Yurkiewicz D’vision Talents

Modelka: Tarima AS Management

 

 

 
Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij