Znaleziono 0 artykułów
12.02.2022

Portret biegacza okiem New Balance

12.02.2022
Fot. Materiały prasowe

Kampanią „Każdy biegacz ma swój powód” New Balance chce pokazać, że każdy choć po części jest sportowcem, nawet jeśli nie zawsze o tym wie.

Najnowszą kampanią marka New Balance składa hołd wszystkim biegaczom. W szczególnym polu zainteresowania znalazły się powody, dla których decydujemy się uprawiać tę formę aktywności, niezależnie od tego, czy przybiera ona formę truchtu, intensywnego sprintu, czy też długodystansowych przygotowań do maratonu. – W New Balance zakładamy, że każdy jest biegaczem, nawet jeśli sam się tak jeszcze nie postrzega. Chcemy obalić stereotypy dotyczące biegania i niebiegania oraz pokazać, że każdy ma swój powód, żeby biegać – tłumaczy założenia kampanii Iga Bielawski, marketing director CEE w New Balance. Jakikolwiek ten powód jest, jego właściciel zasługuje na to, by poczuć się zaproszony do społeczności marki, doceniany i rozumiany.

Fot. Materiały prasowe

Na kampanię „Każdy biegacz ma swój powód” składają się portrety biegaczy, dla których sprint za autobusem do pracy jest wart dodatkowych 10 minut w łóżku, oraz tych, którzy w przebiegniętych kilometrach widzą obraz ulubionego posiłku. Biegaczami zostali też ci, którzy nie są w stanie nadążyć za swoimi psami w spacerowym tempie, czy zapominalscy, którzy gonią za śmieciarką. W ten sposób marka New Balance chciała pokazać, jak wielu z nas jest sportowcami, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Jednocześnie zachęca, by tego sportowca dostrzec w sobie i podzielić się powodem, dla którego zwiększamy tempo i biegniemy przez życie.

Urszula Zwiefka
Proszę czekać..
Zamknij