Znaleziono 0 artykułów
01.10.2019

Kendall Jenner twarzą nowej kampanii Reserved

01.10.2019
(Fot. Materiały prasowe Reserved)

W ostatnich sezonach w kampaniach marki występowały już Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoah Aboah, Irina Shayk, Jeanne Damas i Joanna Kulig. Teraz przyszła pora na na Kendall Jenner, dwudziestotrzyletnią idolkę pokolenia Z i niekwestionowaną gwiazdę popkultury.

(Fot. Materiały prasowe Reserved)

Jej fenomen trudno wytłumaczyć rodzinnymi koneksjami, bo choć Kendall jest córką Kris i Caitlyn (niegdyś Bruce’a) Jennerów, siostrą  Kylie Jenner i przyrodnią siostrą Kim Kardashian, a swoją karierę zaczynała w reality show „Z kamerą u Kardashianów”, to przez ostatnie lata budowała mocną pozycję w świecie mody. Reprezentowana przez jedne z najbardziej prestiżowych agencji modelek  takich jak Elite i The Society Amerykanka, chodzi w najważniejszych pokazach: Burberry, Fendi, czy Versace, a według portalu Models.com, obok Karlie Kloss, Gigi Hadid czy Doutzen Kroes należy do nowej generacji supermodelek.

(Fot. Materiały prasowe Reserved)

Kendall jest też twarzą wielu ważnych dla branży kampanii m.in. Calvina Kleina czy Tiffany’ego, a także bohaterką okładek m.in. włoskiego, japońskiego i francuskiego „Vogue’a”. Sukces w mediach i modelingu Jenner przekuła w status influencerki. Jej konto na Instagramie w tym momencie śledzi ponad 116 milionów użytkowników, co daje jej szóstą pozycję na świecie. Nic dziwnego, że wszyscy zastanawiają się, co powstanie w ramach współpracy gwiazdy z polską marką. Film reklamowy, który Reserved wypuści już wkrótce, może liczyć na wielomilionową widownię, fanów mody i jednej z najważniejszych osobowości branży.

 

Basia Czyżewska
Proszę czekać..
Zamknij