Znaleziono 0 artykułów
26.02.2018

Klasyczny zapach Chanel w nowej odsłonie

26.02.2018
Coco Mademoiselle Eau de Parfum Intense (Fot. materiały prasowe Chanel)

Coco Mademoiselle to złożony zapach, o czym świadczy już jego nazwa. Łączy w sobie młodzieńczy pseudonim Gabrielle Chanel i tytuł, jaki przydano jej w momencie, gdy stała się jedną z najbardziej wpływowych kobiet swoich czasów. Na sile kontrastów opiera się także formuła zapachu, zaprezentowanego po raz pierwszy w 2001 roku. Dziś francuska marka wprowadza na rynek jego nową wersję – Eau de Parfum Intense.

Początki zapachu Coco Mademoiselle sięgają 2001 roku, a za jego kompozycję i powstanie odpowiedzialny był związany z Chanel od 1975 roku Jacques Polge, który na swoim koncie ma także między innymi „Coco” i męskie „Allure”. Coco Mademoiselle z założenia miała łączyć sprzeczności – aromaty cytrusowe towarzyszyły w niej zmysłowym nutom paczuli, a innowacyjne zastosowanie drzewnych kompozycji miało sprawiać, że w perfumach zakochają się zarówno elegantki, jak i rebeliantki. No i oczywiście kobiety, które niczym Gabrielle Chanel, łączą w sobie cechy obu tych kobiecych typów.

Coco Mademoiselle Eau de Parfum Intense (Fot. materiały prasowe Chanel)
Keira Knightley w kampanii Chanel Coco Mademoiselle Eau de Parfum Intense  (Fot. materiały prasowe Chanel)

Współczesny wariant Coco Mademoiselle to kompozycja o ogromnej sile rażenia, skierowana do kobiet, które zawsze chcą więcej. Bardziej intensywną w wyrazie „Mademoiselle” idealnie uosabia ambasadorka zapachu – Kiera Knightley, która przed kamerą Johana Rencka wcieliła się w rolę dobrze urodzonej, uwodzicielskiej i pełnej pożądania paryżanki. Takiej, która doskonale wie, czego chce i nie boi się po to sięgnąć.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij