Znaleziono 0 artykułów
05.06.2022
Artykuł partnerski

Lato miłości: festiwalowy przegląd biżuterii

05.06.2022
Fot. Materiały prasowe

Kolekcja Pandora ME z hipisowskimi motywami idealnie sprawdzi się na letnich festiwalach muzycznych. Słynąca ze spersonalizowanej biżuterii, marka rozpoczęła współpracę z Klarną. Już teraz można kupić produkty Pandora i zapłacić za nie nawet za 30 dni.

Naszyjnik z motywem słońca, bransoletki z zawieszkami w różnych stylach, kolorowe pierścionki i elementy ozdobione napisami: vibes, love, dream czy savage – to tylko niektóre elementy kolekcji Pandora ME, będące kwintesencją wolności. Obok estetyki Y2K, nawiązującej do mody z przełomu mileniów, najmocniejszym trendem stały się inspiracje w stylu hippie. Dzieci kwiaty na przełomie lat 60. i 70. XX w. nosiły dżinsowe dzwony, topy tie dye i, oczywiście, kwiaty we włosach. Kolorowa, pełna ekspresji, maksymalistyczna biżuteria uzupełniała look zbuntowanej młodzieży. Tak nosili się bywalcy Woodstock, a kilkadziesiąt lat później motywy z tamtej epoki reinterpretują it-girls, influencerki i gwiazdy na Coachelli, Glastonbury czy Open’erze.

Fot. Materiały prasowe
Ozdobny łącznik Pandora ME
Medalion Pandora ME Oko

Nieprzypadkowo ambasadorkami kolekcji Pandora ME zostały przedstawicielki pokolenia TikToka. Niespełna 30-letnia Brytyjka Charli XCX, a właściwie Charlotte Emma Aitchison, zadebiutowała już w 2008 r. jako nastolatka. Do tej pory wydała cztery solowe płyty, a także planowała wystąpić na tegorocznym Orange Warsaw Festival. Słynie z oryginalnego stylu – na czerwonym dywanie bywa mroczna w gorsetach i długich sukniach, na scenie pokazuje się w lateksie i skórze, na co dzień hołduje luźnej estetyce: kocha łączyć kolory z mini zawieszkami i bez skrępowania szaleje z biżuterią o różnych stylach.

W kampanii Pandory towarzyszy jej Addison Rae, jedna z najpotężniejszych influencerek na TikToku. Influencerka, która ma za sobą debiut na ekranie w komedii romantycznej „Cały on”, buduje właśnie swoje kosmetyczne imperium z marką Item Beauty i linią zapachów. W codziennych stylizacjach Rae miesza seksapil z amerykańskim luzem, srebrną biżuterię Pandora ME z tą pokrytą różowym złotem. Na wielkie gale wybiera gorsetowe suknie, slip dresses i długie kolczyki, na Instagramie chętnie prezentuje się w bieliźnianych halkach, perłowych zestawach z charmsami czy naszyjnikach o różnej długości.

(Fot. materiały prasowe)
Medalion Pandora ME Słoneczna Moc
Bransoletka z ogniwami Pandora ME

Pandora ME pozwala odzwierciedlić osobowość Beabadoobee – wokalistka inspiruje nowoczesnym wcieleniem stylu boho. Wybrała biżuterię z motywem oka, serc i wiele ozdobnych, kolorowych ogniw. Kampania zachwyca swoją różnorodnością, dlatego nie mogło w niej zabraknąć miejsca dla, kochającej perły, róż i widoczne medaliony, Włoszki Cecilii Cantarano.

Kto powiedział, że biżuteria jest przeznaczona wyłącznie dla kobiet? Kanadyjski influencer i tancerz Donté Colley nie uznaje sztywnego podziału na płci i nosi się równie kolorowo co reszta festiwalowiczów! Wszyscy ambasadorzy kolekcji hołdują zasadzie more is more. Lato to w końcu czas radości, wolności i zabawy. 

(Fot. materiały prasowe)
Pandora ME Otwarty pierścionek Vibes
Mini zawieszka Pandora ME Błyskawica

Lato pełne miłości i ducha młodzieżowego stylu końca lat 60. i 70. ukształtowało naszą wizję artystyczną widoczną w elementach, takich jak: Medalion Pandora ME Słoneczna Moc i Medalion Pandora ME Tęczowe Serce Wolności – tłumaczą Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, VP Creative Directors Pandory. Oboje własnoręcznie zaprojektowali m.in. kolorowe elementy z emalii czy medaliony i zawieszki symbolami indywidualności, miłości i wolności.

– Pandora ME to styl życia przepełniony pasją tworzenia i odkrywania, zabawą stylem i łączeniem się z ludźmi – dodają Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli. Dzięki współpracy Pandory z Klarną elementy z kolekcji można kupić już teraz, a zapłacić za nie nawet za 30 dni.

Klarna umożliwia bezpieczne, przemyślane i pełne możliwości zakupy. Przez aplikację można już zapłacić w kilkuset multibrandach, u globalnych gigantów i autorskich marek.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij