Znaleziono 0 artykułów
06.09.2021

Premierowo na Vogue.pl: Elementy Denim

06.09.2021
Fot. Magda Uherek / Made It. Management

Ciałopozytywna kampania dżinsów, inspirowanych latami 80. i 90., koncentruje się na bestsellerach marki: JJ, Sisi i Mimi. Wszystkie są dostępne w kilku kolorach. 

Świetnie skrojone, odpowiednie dla różnych typów sylwetki i łatwe do dobrania, nawet przez internet.

San Frey, przedstawicielka pokolenia Z, to tiktokerka, instagramerka i połowa dziewczyńskiego duetu We’re The Girls Club. Ten kanał na YouTubie Sandra prowadzi razem z przyjaciółką Aleksandrą Pawlik.

W podobnym klimacie utrzymana jest nowa kampania marki Elementy, w której Sandra występuje jako modelka. Na ciałopozytywnych zdjęciach Sandra pozuje z Paolą i Nelą. Dziewczyny, choć mają zupełnie inne sylwetki, świetnie czują się w denimowych klasykach z kolekcji zrównoważonej marki. Niezależnie od typu urody, rozmiaru i podejścia do stylu, mogą znaleźć w niej odpowiedni model dla siebie. 

Twórcy marki zauważyli, że klientki miewają problem z doborem rozmiaru. Choć od pewnego czasu oferuje ona szeroką gamę – od XXS do XL – wciąż dość często zdarzały się wymiany na inny fason lub rozmiar. Dziewczyny inaczej wyobrażały sobie siebie w modelach ze zdjęć. Jak temu zaradzić? W nowym lookbooku marki w tych samych dżinsach pozują dziewczyny o różnych sylwetkach. Wybierasz ubranie takie, jak chcesz – oversize’owe lub dopasowane. 

Elementy denim sprzedają od kilku sezonów. Zaczęło się od czterech modeli w kilku wariantach kolorystycznych. Dziś w ofercie pojawiły się kolejne. Kampania koncentruje się na bestsellerach: JJ, Sisi i Mimi. Wszystkie występują w kilku kolorach, te ostatnie w dwóch wariantach długości nogawki. Do tego dwie kurtki – truckerka i model oversize. Konsekwentnie inspirowane są denimową klasyką – modelami z lat 80. i 90. XX wieku.

Wszystkie ubrania z kolekcji Denim uszyte są w Polsce z bawełny, częściowo recyklingowanej. Ekologiczny materiał pochodzi z Brazylii i oznaczony jest certyfikatami odpowiedzialnej uprawy BCI & ABR. Każdy egzemplarz wykończony jest dodatkami wyprodukowanymi lokalnie: napami, guzikami, metką z tłoczonej wegańskiej skóry.

Zdjęcia: Magda Uherek / Made It. Management
Bohaterki: San Frey / Made It. Management, Paola Kazadi / Made It. Management, Nela / AS Management
Produkcja: Anna Zawada & Magda Uherek / Made It. Management

Kamila Wagner
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę