Znaleziono 0 artykułów
27.02.2021
Artykuł partnerski

Renee na wiosnę-lato 2021: Na styku światów

27.02.2021
(Fot. materiały prasowe)

Baśniowa, oniryczna, surrealistyczna – kampania marki Renee z udziałem Edyty Zając, prezentująca kolekcję na sezon wiosna-lato 2021, odrywa nas od codzienności.

Wystarczy zamknąć oczy, by wyobrazić sobie świat bez ograniczeń – podróże w najdalsze zakątki świata, spektakularne przyjęcia, kolacje w ulubionych restauracjach. Zanim powrócimy do dawnych przyzwyczajeń, przeformułujmy naszą garderobę. W ostatnich miesiącach jej podstawą stały się dresowe spodnie, bluzy i T-shirty, na czas wideokonferencji zmieniane na koszule. Jedynym dodatkiem widocznym w kamerze była biżuteria, zapomnieliśmy więc o przyjemności z przymierzania nowych butów i torebek. Nawet jeśli nasz tryb życia jeszcze nie ulegnie rewolucji, czas zacząć znów czerpać radość z mody.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

W tym duchu powstała kampania kolekcji Renee na sezon wiosna-lato 2021. Jej gwiazda – modelka, influencerka, jedna z najpiękniejszych Polek – Edyta Zając na zdjęciach Katarzyny Bielskiej oddaje się marzeniom na jawie. Niczym syrena zanurza się w basenie, jako że woda symbolizuje oczyszczenie, odrodzenie i nowy początek, wybiera się na upragnione przyjęcie, czeka na piękne chwile. Oczywiście ubrana w kreacje jak z wybiegów.

Tak jak każda z nas, w momencie, gdy przeobraża się ze zwyczajnej dziewczyny w królową balu, czuje się jak prawdziwy Kopciuszek. Nic nie stoi na przeszkodzie marzeniom, ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia. Renee snuje współczesną baśń o kolorach i żywiołach, relacji między człowiekiem a techniką, subtelnej, choć silnej kobiecości. Ta opowieść znajduje odzwierciedlenie w ubraniach – mnóstwo tu połyskliwych faktur przypominających taflę wody, fasonów dla księżniczek i odcieni jak z natury.

(Fot. materiały prasowe)

Satyny, tkaniny z nadrukami czy przędze farbowane metodą tie-dye – tu liczy się każdy detal. I kolor. Uciekamy od szarości na rzecz subtelnych pasteli, superkobiecych odcieni różu i fioletu i chanelowskiego zestawienia bieli i czerni. W kolekcji znalazły się bluzki w klimacie retro, koronkowe małe białe i kombinezony w pepitkę w stylu power dressing. Największe wrażenie robi suknia w śliwkowym odcieniu – plisowana, pełna objętości, gwiazdorska.

(Fot. materiały prasowe)

Równie ważne są akcesoria – długie kolczyki, klapki na obcasie z kwadratowym noskiem, długie rękawiczki à la Rita Hayworth.

(Fot. materiały prasowe)

W filmie reklamowym tłem dla kolekcji staje się piosenka LASS „I Can Be Your Girl” nagrana przez kompozytorkę, producentkę i wokalistkę Kasię Klimczyk. Romantyczny, nostalgiczny, nie z tego świata – ten utwór pasuje do kolekcji, która zapowiada lepsze czasy.

(Fot. materiały prasowe)

Kolekcja Spring Summer Renee 2021 dostępna jest już na www.renee.pl. Na wiosnę odświeżono też logo marki, by uczynić je bardziej nowoczesnym. 

Koncept/Scenariusz/Reżyseria/: Sitarsky
Fotograf: Katarzyna Bielska
Modelka: Edyta Zając / Uncover Models
DOP: Mateusz Golis
Stylizacja: Sebastian Gąsienica-Łuszczek
Makijaż: Ola Łęcka / BukuTeam
Włosy: Tomasz Mickiewicz / White Noise
Scenografia: Justyna Bugajczyk U K W I A Ł
Muzyka: LASS (Katarzyna Klimczyk)
Produkcja: Karolina Burzyńska & Khoi Phan Minh / Renee.pl

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij