Znaleziono 0 artykułów
23.07.2021

Konkurs Fashion Business Game Changer: Dobry start w branży

23.07.2021
Fot. materiały prasowe

W związku z dynamicznym rozwojem branży mody, Akademia Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego we współpracy z agencją GPoland Group, organizuje konkurs, który ma na celu wyłonić i przygotować nowych liderów zmian w Polsce. – Szukamy młodego, odważnego i empatycznego głosu polskiej mody. Szukamy Game Changera – mówią organizatorzy.

20 lipca ruszył konkurs Fashion Business Game Changer przeznaczony dla absolwentów studiów wyższych co najmniej pierwszego stopnia, którzy są zawodowo związani z branżą (zwłaszcza z segmentem odzieżowym lub kosmetycznym), pracują w agencjach reklamowych lub wiążą przyszłość z modą.

Na zwycięzcę czeka stypendium na roczne podyplomowe studia Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody Uczelni Łazarskiego. Program obejmuje współpracę z mediami, agencjami marketingowymi, działanie w social mediach oraz elementy prawa, które pozwolą zrozumieć proces produkcji w branży mody, począwszy od identyfikacji trendów po przygotowanie produktu do sprzedaży. Po ukończeniu studiów, laureat będzie miał okazję odbyć trzymiesięczny, płatny staż w agencji GPoland Group reprezentującej ponad 80 marek o międzynarodowej randze, w celu uzupełnienia wiedzy praktycznej.

Aby zakwalifikować się do pierwszego etapu konkursu należy przygotować CV oraz list motywacyjny, który uzasadni, dlaczego to ty jesteś Game Changerem. Organizatorzy chcą poznać pomysły na innowacje zgodne z duchem zrównoważonej mody oraz subiektywną diagnozę kierunku, w jakim zmierza branża. Spośród nadesłanych materiałów zostaną wyłonione trzy najlepsze prace, a ich autorzy przejdą do następnej tury, którą są rozmowy z członkami jury.

W skład jury wchodzą: Agnieszka Oleksyn-Wajda (dyrektorka Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska oraz współtwórczyni i kierowniczka Akademii Biznesu i Prawa w Sektorze Mody), Urszula Wiszowata (współzałożycielka Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego, Country Manager Zalando Connected Retail Polska oraz founderka serwisu Fashion Biznes.pl), Tomasz Wasiucionek (dyrektor handlowy agencji GPoland), Dominika Wrzesińska-Kołak (PR i marketing manager z ponad 20-letnim doświadczeniem), Natalia Listowska (stylistka i visual merchandiser), Agata Brodzka (od ponad 15 lat realizuje kampanie komunikacyjne dla marek z sektora mody i lifestyle’u), Anna Radke (adwokatka zarządzająca nowojorskim biurem kancelarii Brand Counsel, P.C.), Anna Jurgaś (ekspertka mody i współzałożycielka portalu Stylespot.pl), Monika Kapłan (specjalistka marketingu mody), Agnieszka Polkowska (doktor w dyscyplinie sztuk projektowych, właścicielka studia TRENDSPOT oraz Touching Points) oraz Katarzyna Dąbrowska (redaktorka naczelna magazynu „Glamour”).

Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 31 sierpnia pod adresem gamechanger@gpoland.com.pl. Więcej informacji pod linkiem.

Pola Dąbrowska
Proszę czekać..
Zamknij