Znaleziono 0 artykułów
01.08.2022
Artykuł partnerski

Phlov by Anna Lewandowska: Odkryj swoje flow

01.08.2022
(Fot. Materiały prasowe)

Nadążają za szalonym tempem życia, kiedy nie ma czasu na powolne rytuały pielęgnacyjne i sprawdzają się w weekend, kiedy można pozwolić sobie na relaks. Zgodnie z hasłem Match Your Flow kosmetyki Phlov dopasowują się do oczekiwań każdej z nas. Właśnie taki przekaz niesie nowa kampania marki. Na czym polega fenomen kosmetyków Phlov?

Multitasking jest częścią wszystkich dziedzin życia współczesnych kobiet. Łączy pracę na wysokich obrotach z życiem rodzinnym, relacjami przyjacielskimi i realizacją marzeń. Jak godzić różne życiowe role, dobrze wie Anna Lewandowska, dyrektorka rozwoju marki Phlov, mama, trenerka i bizneswoman.

Właśnie dlatego kosmetyki Phlov są tak dobrze przemyślane. Żeby móc celebrować przyjemne momenty każdego dnia, dodawać ciału mocy podczas treningu czy przynosić ulgę i oddech po intensywnym dniu. Phlov jest blisko ciebie i twojej skóry – jest #skintimate.

(Fot. Materiały prasowe)

Phlov by Anna Lewandowska łączy kobiety w różnym wieku, o różnym stylu życia i rodzajach skóry, które nie boją się płynąć ze swoim flow. Szczerość w wyrażaniu emocji, czucie się dobrze we własnej skórze i samoakceptacja podkreślają pełnię kobiecej siły. Marka wspiera w budowaniu pewności siebie zgodnie z indywidualnymi wyborami i zasadą #wearematch na wielu poziomach. Warto ją bliżej poznać.

Potrzeby skóry, czyli #multitasking

Sekret kosmetyków Phlov to opatentowane składniki aktywne, wygodne, przyjemne w aplikacji formuły oraz skuteczne działanie. Krem na dzień daje wykończenie świetlistej bazy pod makijaż. Mgiełka do ciała nabłyszcza skórę i pięknie pachnie. A balsam do pielęgnacji ust nie tylko jest „do schrupania” ze względu na owocowy zapach i smak, lecz także zamienia usta w soczyście pełne i gładkie. Phlov to także produkty cruelty free, nietestowane na zwierzętach, vegan i less waste.

 

Multitasking tych kosmetyków polega także na tym, że ich stosowanie jest nie tylko miłe dla skóry i natury, ale przede wszystkim – skuteczne. Każda cera jest inna, a na jej kondycję wpływa wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Dlatego potrzebuje wyjątkowego traktowania, gdy zmaga się z trądzikiem, nadmiernym przetłuszczaniem czy przesuszeniem. Produkty Phlov zawierają substancje aktywne o potwierdzonym badaniami działaniu. Każdy typ skóry znajdzie coś dla siebie. Mieszana, wrażliwa, z niedoskonałościami? Z Phlov nie musisz się zastanawiać nad typem swojej cery. To kosmetyki, które zgodnie z zasadą Match Your Flow dopasują się do ciebie.

(Fot. Materiały prasowe)

Emocje, czyli #skintimate

Na mnogości obowiązków często cierpi nasza skóra. Nieprzespane noce, wiele godzin spędzonych przed komputerem i smartfonem, brak odpowiedniej ilości wypijanej wody czy zbilansowanej diety. Nie bez znaczenia są także emocje, które towarzyszą nam na co dzień. Phlov jak dobra przyjaciółka może być wsparciem zarówno w gorszych momentach, kiedy skórze brakuje optymalnej porcji nawilżenia, jak i w chwilach błogiego relaksu.

(Fot. Materiały prasowe)

Kosmetyki Phlov pomagają pielęgnować cerę i celebrować przyjemne momenty każdego dnia. Podkreślają złocisto-brązowy koloryt skóry latem, kiedy chcesz pięknie wyglądać w małej białej sukience i wyeksponować nogi czy ramiona. Dbają o kondycję brwi i rzęs, żeby je odżywić, aby dobrze wyglądały bez maskary czy kredki. Wreszcie są pomostem pomiędzy pielęgnacją a makijażem, nadając cerze świetliste wykończenie, czyli glow.

(Fot. Materiały prasowe)

Marka Phlov jest blisko ciebie i twojej skóry, jak na #skintimate przystało. Każda z nas potrzebuje chwili dla siebie. Czasu, w którym może zwolnić i zadbać o swoje potrzeby bez wyrzutów sumienia. Phlov by Anna Lewandowska przyda się w każdej sytuacji – zarówno w codziennym biegu, jak i podczas domowego SPA.

Kobieca siła, czyli #WeAreMatch

Aby podkreślić kobiecą siłę, Anna Lewandowska, dyrektorka rozwoju marki Phlov, zaprosiła do współpracy przy najnowszej kampanii cztery wyjątkowe kobiety - Aleksandrę Dec, Katrin Kargbo, Martę Majchrzak oraz Katarzynę Tontor - zwyciężczynię konkursu na Phlov Girl.Wszystkie wpisują się w hasło #WeAreMatch. Bo każda z nas może zostać Phlov Girl. Wystarczą ambicja, odwaga w dążeniu do celów i spełniania marzeń, dbałość o siebie. Znakami rozpoznawczymi wszystkich Phlov Girls są także szczerość w wyrażaniu emocji i dobre samopoczucie – w makijażu czy bez niego. Dobre flow płynie ze środka, a kosmetyki tylko podkreślają indywidualne piękno każdej kobiety.

 

Wyjątkowość, czyli #unique

Phlov jest marką wyjątkowych kosmetyków dla wyjątkowych kobiet. Kojące lub energetyzujące zapachy zmieniają zwykłe czynności, jakimi są nakładanie kremów czy balsamów w unikatowe rytuały. Sprawiają, że oczyszczanie skóry czy aplikacja serum staje się ceremonią, podczas której warto się zatrzymać, skoncentrować na sobie i zaserwować mini spa w domowych warunkach. Kobiety, które występują w kampanii Phlov są wyjątkowe. Spełnione, twórcze, aktywne, łączące wiele ról życiowych, jak sama Anna Lewandowska. A przy tym ich nietuzinkowość polega także na indywidualnym pięknie. Bo każda z Phlov Girls reprezentuje nieco inny typ urody, ma własne upodobania kosmetyczne i swoich faworytów spośród portfolio produktów marki. #unique to w dzisiejszych czasach również przywiązywanie wagi do celebracji wolnego czasu. Pamiętajmy o tym każdego dnia i próbujmy odnajdywać balans, a także chwilę na zadbanie o siebie. Każda z nas jest unikatowa, a idealnym tego podkreśleniem będzie pielęgnacja kosmetykami, które dopasowują się do nas.

Maria Kowalczyk / nostressbeauty
Proszę czekać..
Zamknij