Znaleziono 0 artykułów
16.11.2020

Książki wydawnictwa OsnoVa na Westwing.pl

16.11.2020
(Fot. Materiały prasowe)

Najnowsza kampania Westwing „Social Trend: Shop Local” promuje produkty polskich marek, które słyną z unikatowych projektów i szacunku dla rzemiosła. 

W trudnym dla wszystkich przedsiębiorców czasie nie ma nic cenniejszego niż wsparcie. Dlatego tak ważne jest, aby teraz, a także w nadchodzącym okresie świątecznym wspomagać działalność polskich przedsiębiorstw. Najnowsza kampania Westwing „Social Trend: Shop Local” promuje wyłącznie produkty od rodzimych marek. Jednymi z nich są publikacje wydawnictwa OsnoVa, wydawane pod patronatem Vogue Polska - książka „Christine. Powieść o Krystynie Skarbek” Vincenta V. Severskiego, „Płynąc w ciemnościach” Tomasza Jędrowskiego, „Piekielna nieobecność. Opowieść o przyjaźni z Zuzią Łapicką” Magdy Umer oraz album „Punkty zwrotne / Turning Points”

Do pozostałych firm, wspieranych przez Westwing należą: ręcznie robiona biżuterię Stag Jewels, porcelana Ćmielów, dekoracje ścienne Ars Longa, ponadczasowe krzesła Iker, akcesoria dekoracyjne Vola, eleganckie meble Camfero, produkty z drewna Oakywood oraz poduszki i materace marki Betty’s Home. Każda marka oferuje projekty najwyższej jakości, powstałe z pasji i miłości. Idealne na prezent dla siebie i najbliższych. 

Pełną ofertę „Social Trend: Shop Local” znajdziecie na stronie westwing.pl. Kampania trwa do niedzieli, 22 listopada 2020 roku do godz. 23:00. Wszystkie zamówione produkty zostaną dostarczone jeszcze przed świętami. Warto wspierać to, co jest blisko nas!

Aleksandra Lewandowska
Proszę czekać..
Zamknij