Znaleziono 0 artykułów
02.06.2021

Letnia kampania Zalando z aktywistami

02.06.2021
(Fot. materiały prasowe)

Głównym celem nowej kampanii platformy Zalando jest szerzenie optymizmu. Jej ambasadorami zostali, m.in. francuski tancerz Salif Gueye oraz holenderska influencerka Rianne Meijer.

Letnia kampania Zalando „Aktywiści Optymizmu” pozwala dzielić się radością. Składa się z ponad dwudziestu 15-sekundowych klipów oraz zdjęć autorstwa Jorge Pereza Ortiza, na których wystąpili artyści i aktywiści z całej Europy, wśród nich holenderska modelka i influencerka Rianne Meijer, której popularność przyniosły zdjęcia „Instagram vs reality”.

(Fot. materiały prasowe)

Po roku obostrzeń w letniej kampanii chcieliśmy skupić się na optymizmie, wywołując uśmiech na twarzach ludzi – mówi Ralph Rijks, wiceprezes globalnego marketingu Zalando. – Dla nas Aktywiści Optymizmu to ludzie, którzy przynoszą radość innym i sobie, czy to piosenką, tańcem, czy tutorialem makijażowym na TikToku.

Kampanię wesprze seria pop-upowych wydarzeń „Festival Of Optymism” w Europie. Ich celem jest zainspirowanie ludzi do tańca, śpiewu i uśmiechu. Finałem będzie wirtualne świętowanie najdłuższego dnia w roku – 21 czerwca. W Polsce – Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Warszawie, Poznaniu i Gdańsku – powstaną murale autorstwa Kingi Offert-Ploszaj i Dawida Ryskiego.

(Fot. materiały prasowe)

Zalando przygotowało także specjalne formaty na Spotify, które zastąpią standardowe reklamy na platformie. Zamiast nich użytkownicy usłyszą głos dziennikarki Krystyny Czubówny, youtubera Piotra Grabarczyka, piosenkarki Ofelii i podcasterki Joanny Okuniewskiej, którzy podzielą się sprawdzonymi sposobami na dobry humor.

 

Aleksandra Lewandowska
Proszę czekać..
Zamknij