Znaleziono 0 artykułów
21.06.2022
Artykuł partnerski

Outhorn i polscy artyści dla Ukrainy

21.06.2022
(Fot. materiały prasowe)

Polscy artyści – Anna Halarewicz, Bolesław Chromry, Barrakuz i Gabriela Niko – stworzyli grafiki zdobiące miejskie torby marki Outhorn. Cały przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz fundacji 4F POMAGA, która wspiera potrzebujących w Ukrainie.

Bawełniana torba to miejski klasyk. Teraz można zaopatrzyć się w ten dodatek z unikatowymi grafikami stworzonymi przez polskich artystów. Marka Outhorn postanowiła połączyć siły z ilustratorami, projektantami i rysownikami, by stworzyć unikatowe torby.

Każda z grafik zaprojektowanych przez artystów wyraża solidarność z Ukrainą, a przychód ze sprzedaży toreb zostanie przekazany na rzecz fundacji 4F POMAGA wspierającej potrzebujących w ogarniętym wojną kraju.

W czasach niepokoju jednoczymy się, by wesprzeć tych, którzy potrzebują tego najbardziej. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę, by pomóc Ukrainie.

Wszyscy artyści zaproszeni do projektu dostali pełną wolność interpretacji tematu. Choć różnią ich estetyka, inspiracje i środki wyrazu, każdy wysyła w świat przekaz nadziei.

Bolesław Chromry połączył uśmiechnięte twarze, jakby narysowane przez dziecko, by stworzyć symbol nieskończoności. Hasło? „Better Together”.

(Fot. materiały prasowe)

Chromry to rysownik, malarz, ilustrator i poeta. Tworzy powieści graficzne, plakaty, okładki książek i czasopism. Swoimi rysunkami w błyskotliwy, lapidarny i sarkastyczny sposób komentuje polską rzeczywistość. Jego prace można teraz oglądać w BWA w Zielonej Górze.

Gabriela Niko, która podpisuje się jako Doodle Traffic, pokazała bliskość, czułość i wsparcie, rysując splecione w uścisku kobiety. Artystka słynie ze szkiców z pogranicza komiksu i realizmu. Rysowane przez nią twarze wyrażają pełną skalę uczuć – jej bohaterowie wyglądają, jakby w każdej chwili mogli ożyć, niemal wyjść z kartki.

(Fot. materiały prasowe)

W interpretacji Anny Halarewicz dwie twarze nachodzą na siebie, pokazując wspólnotę doświadczeń. Artystka znana ze swoich ilustracji mody od dziesięciu lat współpracuje z najważniejszymi markami i magazynami. Jej prace można teraz oglądać na wystawie „Alchemia” w Warszawie. Halarewicz słynie z delikatnych, lekkich i poetyckich prac. Artystka najczęściej portretuje kobiety.

(Fot. materiały prasowe)

Barrakuz zdecydowała się na kolaż. Postać ubraną w barwy Ukrainy – błękitną suknię z cekinami i żółte buty na obcasach, umieściła na zjeżdżalni. Ten element miejskiego krajobrazu każdemu, niezależnie od pochodzenia, kojarzy się z dziecięcą beztroską.

Barrakuz, czyli Beata Śliwińska, kiedyś dyrektorka kreatywna, dziś architektka krajobrazu, tworzy grafiki, kolaże, plakaty, współpracuje z galeriami i markami. Pierwowzorem grafiki z torby Outhorn był projekt „Powrót z balu”. „To moja najnowsza praca wykonana w technice analogowej i drukowana cyfrowo, jest to remake znanego obrazu Chełmońskiego” – napisała artystka na Instagramie.

(Fot. materiały prasowe)


Marka Outhorn oferuje ubrania dla niej i dla niego w stylu athleisure. Od wielu sezonów jest on czymś więcej niż trendem – to styl życia osób, które ceniąc komfort, luz i wygodę, jednocześnie trzymają rękę na pulsie. Wśród bestsellerów Outhorn na wiosnę-lato 2022 znalazły się kolarki, które można nosić do obszernych bluz, denimowych kurtek albo koszul pożyczonych z męskiej szafy, koszule oversize, które pełnią także rolę tuniki, oraz różnokolorowe klapki. W stałej kolekcji Outhorn można znaleźć dresy ze spodniami albo szortami, luźne sukienki, czy T-shirty uszyte z wysokiej jakości bawełny.

Miejska torba z bawełny latem stanie się najlepszym uzupełnieniem każdej stylizacji – od sukienek z falbankami przez wzorzyste legginsy po dresowe komplety.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij