Znaleziono 0 artykułów
09.06.2022

Mata został ambasadorem adidas Originals

09.06.2022
Fot. Materiały prasowe

Marka, kontynuując tradycję wspierania muzyków, którzy inspirują miliony, jak Beyoncé czy Pharell Williams, zaprosiła do współpracy Michała Matczaka „Matę”. Wspólne działania adidas Originals z raperem zapowiadają plakaty z równaniem: „Mata ☺ + adidas = ?????”.

Mata debiutował w 2020 roku diamentowym już albumem „100 dni do matury”, a swoją klasę potwierdził kolejnym – „Młody Matczak”, z którego single pobiły m.in. dobowy rekord odtworzeń na Spotify w Polsce. Krążek, jeszcze zanim się ukazał, pokrył się podwójną platyną. Potem został najpopularniejszym albumem w Polsce w 2021 roku na Spotify, a sam Matczak stał się najpopularniejszym muzykiem na platformie, również w Polsce. Raper był też pierwszym w historii Polakiem, który znalazł się na liście Billboard 200 Excluding US.

Zwieńczeniem działań promocyjnych płyty „Młody Matczak” był solowy hiphopowy koncert, który pobił rekord liczby uczestników – wydarzenie na Lotnisku Bemowo zgromadziło w październiku 2021 roku przeszło 40 tysięcy osób, a współpracował przy nim adidas Originals.

Marka adidas Originals, twórca obuwia i odzieży sportowej, od lat stawia na kreatywność i odwagę, odwołując się do współczesnej kultury młodzieżowej. Znana jest także ze wspierania muzyków, którzy idą pod prąd oraz inspirują miliony ludzi – wcześniej współpracowała z takimi gwiazdami jak Beyoncé i Pharell Williams. Teraz jej ambasadorem został właśnie Mata. Wspólne działania, zaplanowane na drugą połowę 2022 roku, mają być odpowiedzią na równanie: „Mata ☺ + adidas = ?????”. Marka zapowiada współpracę, jakiej na polskim rynku jeszcze nie było. W końcu jej hasło brzmi: „Niemożliwe nie istnieje”.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij