Znaleziono 0 artykułów
16.12.2022
Artykuł partnerski

HE Concept Store: Sztuka wyboru

16.12.2022
HE Concept Store/Fot. Materiały prasowe

Co podarować miłośniczce astrologii? Z czego ucieszyłby się meloman? A co sprezentować komuś, kto jest wyjątkowo zabiegany? Tych osiem propozycji to pomysły na piękne i niebanalne świąteczne upominki. A co najważniejsze, wszystkie kupimy w jednym miejscu: HE Concept Store.

Zodiakalna świeca dla miłośniczek astrologii

Odpowiednio dobrane nuty zapachowe zamknięte w dekoracyjnym porcelanowym naczyniu. Astrologiczna kolekcja świec francuskiej marki Maison la Bougie jest inspirowana znakami zodiaku. Każdy z dwunastu aromatów jest zaprojektowany specjalnie z myślą o temperamencie, cechach i osobowości przypisywanych każdemu z nich. Indywidualne mieszanki skrywa zdobne puzderko, które po wypaleniu będzie pięknym elementem dekoracyjnym, szkatułką na skarby. Na każdym z nich wypisane są charakterystyczne dla danego znaku zodiaku cechu. Świece, wykonane z połączenia parafiny mineralnej i roślinnej, powstają w światowej stolicy perfumiarstwa, francuskim Grasse. Palić będą się przez 70 godzin.

Zodiakalna świeca Maison la Bougie, 499 zł, dostępna stacjonarnie i online, wyłącznie w HE Concept Store/Fot. Materiały prasowe

Porcelanowe spotkanie Michała Anioła z Marią Antoniną

Doskonale wyrzeźbione – niczym ręką Michała Anioła – ciało, lampart w stopklatce przypominającej intro do serialu „Biały Lotos” czy XVIII-wieczna zmysłowa scena – namalowane na półmiskach i talerzach sceny przenoszą do zabarwionego surrealizmem świata pełnego fantazji. Ręcznie wypalana w Polsce porcelana Maison la Révolte została ozdobiona starymi grafikami i rycinami ukazanymi w nowoczesnym i zaskakującym wydaniu. Projekty marki można potraktować jak klasyczną zastawę, ale mogą też być elementem dekoracyjnym domu. Wystarczy powiesić je na ścianie albo przechowywać na nich drobiazgi, np. biżuterię.

Talerz Maison la Révolte, 139 zł – 369 zł, dostępne stacjonarnie/ Fot. Materiały prasowe

Wzgórza riwiery, prowansalskie pałace i słodki smak wina

„It’s Christmas time, mistletoe and wine” – śpiewa w jednej z najsłynniejszych świątecznych piosenek Cliff Richard. Rozgrzany do czerwoności kominek, blask lampek choinkowych, rozmowy z najbliższymi. Dla miłośników wina dopełnieniem wyjątkowych świątecznych chwil może być kieliszek doskonałego trunku, który smakiem potrafi przenieść na nasłonecznione wzgórze Lazurowego Wybrzeża do kilkusetletniego chateau rodem z filmu „Dobry rok” Ridleya Scotta. Założona przez rodzinę francuskich enologów firma L’atelier du Vin picie wina zamieniła w prawdziwą celebrację, a dla miłośników tego trunku opracowała wyjątkowy, kolekcjonerski zestaw złożony z najważniejszych narzędzi niezbędnych do kosztowania wina: korkociągów, nalewaka, termometru, korka i próżniowych otwieraczy. Wszystko zapakowane w wykonaną z litego drewna skrzynkę z mapą Europy wygrawerowaną wewnątrz wieka. Minimalistyczna elegancja i ponadczasowość zestawu jest ukłonem w stronę francuskiego designu.

Zestaw L’atelier du Vin, 5209 zł, dostępny stacjonarnie i online/Fot. Materiały prasowe
HE Concept Store/Fot. Materiały prasowe

Świat pełen piękna w albumach Assouline

Upalne Palm Beach, pachnąca cyprysami Toskania czy oddychające luksusem Saint-Tropez? Jedna z najgłośniejszych i niezwykle popularna w mediach społecznościowych seria albumów przenosi w najpiękniejsze miejsca świata. Albumy zostały wydane przez Assouline, które słynie z doskonale opracowanych i bogato ilustrowanych najpiękniejszymi fotografiami ksiąg. Tematyka albumów Assouline oscyluje między modą, designem, sztuką i lifestylem, dzięki czemu każdy może dobrać tytuł do własnych upodobań i zainteresowań. Wzrok przyciągają wyróżniające się wizualnie okładki, które same w sobie stają się dekoracją domu. Odłożone na półkę czy leżące na stoliku kawowym, będą robić wrażenie. Jak potwierdza Instagram – świetnie prezentują się także na zdjęciach.

Album Assouline, 499 – 4999 zł, stacjonarnie i online/Fot. Materiały prasowe

Między sztuką a użytkowością – stołek Plopp

Z paryskiego Centre Pompidou do… naszego salonu. Wyjątkowy projekt Oskara Zięty, słynny stołek Plopp, zaciera granice między artyzmem a użytkowością. Polski architekt i autor rozpoznawalnych na całym świecie mebli jest też pomysłodawcą technologii obróbki stali FIDU. To właśnie nią uformował swój ikoniczny, przypominający zabawkę projekt Plopp, który znalazł się w stałej kolekcji Centre Pompidou w Paryżu jako jedno z dwunastu krzeseł, które zmieniło współczesny design. Zdobyło też liczne prestiżowe nagrody, jak Red Dot Design Award 2008, German Design Council Award 2008 i Forum AID Award 2009.

Stołek Plopp Zieta design, 1200 – 5000 zł, dostępne stacjonarnie/ Fot. Materiały prasowe

Trzydzieści pionków w ruchu

Tryktrak, jedna z najstarszych gier planszowych na świecie, w wyjątkowo eleganckim wydaniu. Paryska marka Hector Saxe zamknęła ją w eleganckiej teczce wykonanej ręcznie z wysokiej klasy, odpornej na zarysowania skóry. Po utrzymanej w nasyconych kolorach planszy poruszają się kamienne pionki. W takiej formie gra nie tylko będzie pełniła funkcję rozrywkową, lecz także posłuży jako wyjątkowy element dekoracyjny wnętrza. To świetny prezent dla kolekcjonerów.

Triktrak Hector Saxe, 3399 zł, dostępne stacjonarnie i online, wyłącznie w HE Concept Store/Fot. Materiały prasowe
HE Concept Store/Fot. Materiały prasowe

Gdzie śpiewa design

Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że ten urokliwy porcelanowy ptaszek jest wyłącznie elementem dekoracyjnym, w rzeczywistości Jingoo to połączenie głośnika, lampy i budzika. Oryginalny projekt ma pomóc oderwać się od szybkiego tempa dnia codziennego, dać ukojenie oczom i nerwom. Wirtuozi wzornictwa, firma DAQI, to laureaci niezliczonych nagród w dziedzinie designu. Projektanci marki umiejętnie łączą azjatycką tradycję z nowoczesną technologią. Jingoo ma kilka częstotliwości naświetlania, wyposażony jest w dwudrożny głośnik mono i z łatwością można sparować go z urządzeniami za pomocą Bluetooth.

Jingoo od DAQI Concept, 1899 zł, dostępny stacjonarnie i online, wyłącznie w HE Concept Store/Fot. Materiały prasowe

Zimowe historie Kapelusznika

Stal chirurgiczna, pozłacane metale – ręcznie wykonane kapelusze marki LE SH KA bawią się tradycyjnym postrzeganiem nakryć głowy. Mają w sobie lekkość, radość, oryginalność. Choć bazują na klasycznych modelach, wprowadzają do nich mocno nowoczesną nutę. Właścicielka marki, Yulia Leszek, przekonuje, że nie są zarezerwowane wyłącznie na ciepłe dni. W LE SH KA znajdziemy sporo zimowych propozycji, które świetnie współgrają z klasycznym wełnianym płaszczem czy sztucznym futrem.

Kapelusz od LE SH KA Headwear, od 559 zł, dostępne stacjonarnie, wyłącznie w HE Concept Store/Fot. Materiały prasowe

 

Kara Becker
Proszę czekać..
Zamknij