Znaleziono 0 artykułów
01.09.2022

Naomi Campbell została gwiazdą jesiennej kampanii H&M

01.09.2022
Naomi Campbell w jesiennej kampanii H&M (Fot. Materiały prasowe)

H&M wypuścił linię Brasserie Hennes. W jesiennej kolekcji marka inspiruje się stylem paryżanek: eleganckim, klasycznym i gotowym na modowe eksperymenty. Twarzą kampanii została top modelka Naomi Campbell.

Linia Brasserie Hennes to kontynuacja wiosenno-letniej kampanii Hotel Hennes, w którym moda jest dla każdego i w którym wszystko może się wydarzyć. Sylwetki pokazane w nowej linii są odzwierciedleniem paryskiego stylu. W ofercie znajdziemy minispódniczki, skrojone płaszcze i buty (od modnych kowbojek po ponadczasowe kozaki za kolano). Paleta barw obejmuje ciepłe odcienie pomarańczy, czerwieni i burgundu. Urok kolekcji podkreślają lśniące akcesoria i torebki na ramię.

Twarzą kampanii została Naomi Campbell, wcielająca się w paryską modową insiderkę. Towarzyszy jej ciekawa świata turystka, modelka Jill Kortleve, która właśnie wylądowała w stolicy wielkiej mody. Z kawą w ręku patrzą, jak reszta obsady, para twórców Young Emperors, model Jordan Barrett, modelka Paloma Elsesser i rodzeństwo influencerów Molly i Reese Blutstein, kroczą brukowanymi ulicami w jesienno-zimowych projektach od H&M.

To prawdziwa przyjemność móc pracować z H&M nad kampanią inspirowaną miastem, które jest tak bliskie mojemu sercu. Świetna moda powinna być dostępna dla każdego i cieszę się, że ta kampania to celebruje – zdradziła Naomi Campbell

Aleksandra Kupras
Proszę czekać..
Zamknij