Znaleziono 0 artykułów
08.09.2018

7 rzeczy, które musisz zabrać na nowojorski tydzień mody

08.09.2018
Stylizacje street style podczas NYFW wiosna-lato 2019 (Fot. Getty Images)

Nowy Jork co sezon rozpoczyna modny maraton, na który zjeżdżają się nie tylko redaktorzy i specjaliści z branży. NYFW to także święto mody ulicznej i influencerów, którzy za wszelką cenę próbują przykuć uwagę fotografów. Napięty grafik pokazów i rozmaite lokalizacje potrafią zmęczyć nawet najwytrwalszych bywalców. Grunt to odpowiednie przygotowanie, zarówno jeśli chodzi o stylizacje, jak i przydatne gadżety. Przygotowaliśmy dla was listę modnych niezbędników, które pozwolą wam przetrwać ten tydzień w iście nowojorskim stylu.

1. Kopertowa Skandynawia

Sukienka Ganni, cena ok. 880 zł (Fot. Materiały prasowe)

Marka Ganni łączy tradycyjny skandynawski design z kolorem i ciekawą konstrukcją. W zaledwie kilka sezonów podbiła serca influencerek, i nie tylko. Kolekcja marki na sezon jesień-zima 2018-2019 była hołdem złożonym mieszkankom Kopenhagi. Ze stolicą Danii najbardziej kojarzy się kopertowa sukienka. Różową, zdobioną delikatnym kwiatowym nadrukiem wiąże się na kokardkę w talii. Sprawdzi się perfekcyjnie z masywnymi adidasami, a także w stylu lat 90. z dżinsami, w których spokojnie będziecie mogły przemieszczać się z pokazu na pokaz.

2. Kocie oczy

Okulary przeciwsłoneczne Wishbone, cena 191,20 zł (Fot. Materiały prasowe)

Tydzień mody w Nowym Jorku zwiastuje okres przejściowy między latem, a nadciągającą jesienią. We wrześniu słońce potrafi nam jeszcze spłatać figla, więc okulary przeciwsłoneczne są punktem obowiązkowym na naszej liście. Koci model polskiej marki Wishbone nie tylko pasuje do każdej stylizacji, ale pokaże, że styl masz w małym palcu. Wykonane z najwyższej jakości materiałów posiadają soczewki z polaryzacją, które chronią oczy przed promieniami UV i UVB. Jeżeli nie jesteście przekonani do czerni, marka posiada w swojej ofercie także biały model. 

3. Płynny mat

Płynna pomadka Chanel, cena 150 zł (Fot. Materiały prasowe)

– Piękno zaczyna się wtedy, gdy postanawiamy być sobą – mawiała Coco Chanel. To właśnie dla pewnych siebie kobiet, które nie boją się wyzwań i nie idą na ustępstwa, skierowana jest najnowsza kolekcja kosmetyków Apotheosis, Le Mat de Chanel. W kolekcji na pierwszy plan wysuwa się faktura, którą najpełniej oddają produkty do ust. Płynna pomadka ROUGE ALLURE INK w odcieniu ciepłego, głębokie bordo będzie wyrazistym akcentem, który perfekcyjnie podkreśli usta i nada im aksamitnego wyglądu. Dla pełniejszego efektu uzupełnijcie look matową paletką cieni do powiek LES 4 OMBRES. 

Stylizacje street style podczas NYFW wiosna-lato 2019 (Fot. Getty Images)

4. Manhattany na Manhattanie 

Sneakersy Acne Studios, cena ok.1860 zł (Fot. Materiały prasowe)

Model sneakersów Manhattan marki Acne Studios w krótkim czasie wpisał się na listę bestsellerów. Noszą go wszystkie influencerki, zaczynając od Gigi Hadid, a na Courtney Trop kończąc. Utrzymane w klimacie lat 90. i wzorowane na amerykańskim obuwiu sportowym z tamtego okresu, są nieco subtelniejszą i zdecydowanie czystszą alternatywą dla przebojowego modelu Balenciagi. Wykonane ze skóry, zamszu i siateczki będą pasować idealnie do kobiecych sukienek oraz prostych dżinsów, kończących się tuż nad kostką. To także wygodna alternatywa dla szpilek, po którą często sięgają redaktorki mody. Bo jak przetrwać dzień w niesutannym biegu w 12 centymetrowych obcasach?

5. Debiut Rafa

Perfumy Calvin Klein Women, cena 239 zł (Fot. Materiały prasowe)

To pierwszy zapach stworzony przez Rafa Simonsa, dyrektora kreatywnego marki Calvin Klein. Inspiracją do jego powstania była wielowymiarowa tożsamość współczesnej kobiecości. Skomponowany przez Annick Menardo i Honorine Blanc zapach Calvin Klein Women to gra kontrastów, zróżnicowana tak nieskończenie, jak osobowości kobiet, które go zainspirowały. To połączenie siły z delikatnością, świeżości ze zmysłowością. Uwagę przyciąga niecodzienny flakon, który zdobi fotograficzny nadruk Anne Collier. Drzewno-kwiatowa nuda będzie perfekcyjna na pierwsze dni jesieni, która powoli zagląda w nasze okna.

6. Klasyczny piercing

Torebka J.W. Anderson, cena ok. 5420 zł (Fot. Materiały prasowe)

Nie oszukujmy się, bieganie po Nowym Jorku z ogromną torbą, w której potrafimy zmieścić pół naszej toaletki, książkę i laptopa nie wpłynie dobrze na nasz kręgosłup. Torebka „Disc” J.W. Andersona to mniejszy odpowiednik kultowego modelu „Pierce”. Wykonana z włoskiej, gładkiej skóry posiada charakterystyczną, metalową ozdobę oraz regulowany pasek. Dzięki temu możemy ją nosić zarówno na ramieniu, jak i przerzuconą przez ramię. Uwagę przyciąga jeden z najmodniejszych kolorów sezonu – szary błękit. Tylna, zapinana na zamek kieszeń to z kolei wygodne miejsce na nasz telefon, który podczas tygodnia mody będzie eksploatowany do granic możliwości.

7. Atomowe etui

Etui Atomy Store, cena 120 zł (Fot. Materiały prasowe)

Atomy to polska marka specjalizująca się w produkcji skórzanych toreb i akcesoriów. Jej założycielki działają i tworzą w Gdańsku. Projekty marki można dowolnie ze sobą zestawiać. Dziewczyny z Atomów stawiają na wysoką jakość swoich produktów i racjonalne wykorzystanie zasobów. Każdy, nawet najmniejszy skrawek skóry, zostaje wykorzystany do stworzenia mniejszych akcesoriów w tym np. etui na smartfona. Wykonane ręcznie w lokalnym zakładzie kaletniczym wyróżnia się skórzanym rzemieniem, dzięki któremu możemy mieć pewność, że nasz telefon zawsze będzie pod ręką.

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij