Znaleziono 0 artykułów
29.04.2022

Premierowo na Vogue.pl: Nowe wnętrza butiku BIZUU

29.04.2022
(Fot. Materiały prasowe)

Drewniane akcenty, marmury i ciepłe welury – wnętrza warszawskiego butiku BIZUU po metamorfozie to ukłon w stronę wiosny i budzącej się do życia natury. W nowej przestrzeni zagościła kolekcja premium „Take a look!”.

Wiosna to czas, kiedy natura odradza się i budzi na nowo do życia. To również czas przemian. Wiosenną metamorfozę przeszedł też warszawski butik BIZUU przy ulicy Koszykowej 24. Nowa, zainspirowana barwami wiosny przestrzeń jest idealną oprawą dla wiosenno-letniej kolekcji polskiej marki. Wnętrza spójne z projektami na wieszakach stanowią potwierdzenie kierunku, w jakim zmierza marka. Jak przekonują właścicielki BIZUU, Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan, design i projektowanie to rzeczy bliskie ich sercu. Dlatego, chcąc otaczać się rzeczami pięknymi, BIZUU postanowiło zmienić się dla swoich klientek.

– W 2021 r. obchodziłyśmy 10. urodziny marki. Tyle też lat miał nasz butik, a właściwie jego styl. Pierwszy warszawski butik BIZUU mieścił się przy ulicy Koszykowej 1. Obecnie można powiedzieć, że to kultowa okolica, w bezpośrednim sąsiedztwie Reginy, Joela i butiku Kiosk. Po paru latach przeniosłyśmy się jakieś 400 m dalej do miejsca, które potocznie nazywane jest teraz „rondem polskich projektantów”. Bardzo sobie cenimy to, że sąsiadujemy z innymi polskimi markami, takimi jak 303 Avenue, Łukasz Jemioł, Zosia Chylak, Le Petit Trou, Jagg… Styl naszego pierwszego butiku wykreowałyśmy same. Z założenia miał być taki „francuski”, ciepły, domowy. Było parę mocnych punktów, które tworzyły to wnętrze: białe, tłoczone, drewniane wieszaki i kultowa różowa kanapa, na której siedziała sama Sharon Stone. Z czasem moda na szare ściany we wnętrzach z elementami różu stała się bardzo powszechna. My też się zmieniłyśmy, dojrzałyśmy, nasz range produktów bardzo się rozwinął. Poczułyśmy, że to idealny moment na nową oprawę dla naszej marki – przekonuje Zuzanna Wachowiak, współwłaścicielka Bizuu.

(Fot. Materiały prasowe)

Zmianie wnętrza przyświecała idea nowych kolorów, funkcjonalności przestrzeni oraz formy ekspozycji kolekcji. Odpowiedzialne za projekt poznańskie studio LOFT stanęło na wysokości zadania. Główny architekt biura projektowego Patryk Matyja i dyrektor kreatywny Konrad Opala znaleźli idealne proporcje pomiędzy surowością i organicznymi detalami oraz miękkością i ultrakobiecym charakterem marki.

Wnętrze butiku po metamorfozie stanowi idealny przykład nowoczesnego stylu boho. Jasne ściany przełamuje ich ciekawa struktura. Surowy marmur Rosa Portogallo łagodzi różowawe „użylenie”, a proste wieszaki kontrastują z obłymi meblami wykończonymi tkaniną typu bouclé. Wszystkie meble zostały indywidualnie zaprojektowane na potrzeby nowego salonu. Wyjątkowym akcentem w przestrzeni butiku są wykonane przez lokalnego artystę rzeźbiarza organiczne w kształtach kubiki i akcesoria wystawiennicze. Całość wnętrza subtelnie otulają welurowe kotary. Równie istotnym elementem są lustra. Dzięki odpowiedniemu umiejscowieniu i aranżacji dają niezwykłe efekty optyczne i cudowną grę światła. A drewniane logo marki na tle ściany wyłożonej ceramicznymi płytkami o nietypowej strukturze jest perfekcyjnym dopełnieniem całości. Jak przekonuje Zuzanna Wachowiak, celem metamorfozy było stworzenie wnętrza, które będzie pięknym tłem dla kolekcji marki. – Od paru lat prawie każdy print na materiale jest projektowany przez BIZUU. Każda rzecz jest dla nas jak obraz, który zaczynamy malować od białego płótna. Jasne ściany o zróżnicowanej fakturze, organiczne, miękkie formy tapicerowanych mebli miały tworzyć wnętrze delikatne, kobiece, wrażliwe na sztukę. Przestronna, tapicerowana przymierzalnia miała dawać poczucie ciepła i niesamowitej wygody. I wreszcie spójność wnętrza z architekturą kamienicy, która przywołuje skojarzenia z pięknymi paryskimi budynkami – wyjaśnia współwłaścicielka BIZUU.

(Fot. Materiały prasowe)

Lekkość ekspozycji wysuwa na pierwszy plan ubrania – wizytówkę marki, która mówi sama za siebie. Hasło przewodnie wiosenno-letniej kolekcji „Take a look!” zachęca do zapoznania się najnowszymi propozycjami marki na sezon wiosna-lato, jak również do odwiedzenia butiku po metamorfozie.

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij