Znaleziono 0 artykułów
11.02.2022
Artykuł partnerski

Odmładzająca moc natury

11.02.2022
Fot. Getty Images

Marka Nuxe, jak wskazują badania IQVIA – PharmaOne Pharmatrend, to numer 1 we francuskich aptekach w kategorii produktów przeciwstarzeniowych. W linii Merveillance Lift proponuje ona pięć dopełniających się produktów: cztery kremy i olejowe serum, które składają się na ukierunkowaną pielęgnację dojrzałej skóry. Ich sekret to olej z mikroalg, który daje spektakularne efekty – widocznie koryguje i wygładza cerę.

Tajny składnik: Mikroalgi

Chlorella vulgaris to słodkowodne algi, który są obecne na Ziemi od 2,5 mld lat. Naukowcy zwrócili na nie uwagę ze względu na ich wyjątkową odporność i umiejętność regeneracji. Roślina zawdzięcza te cechy dzięki cennym składnikom, które kumuluje w tkankach: przeciwutleniaczom, nienasyconym kwasom tłuszczowym, witaminom i luteinie. Nuxe sięga więc po mikroalgi, a w produkcji wykorzystuje tylko te z kontrolowanej, certyfikowanej uprawy w Bretanii. Świetnej jakości surowiec ekstrahuje, wykorzystując nowoczesne metody. Tak uzyskuje czysty i bogaty w cenne składniki olej. Cztery miliardy aktywnych komórek zawarte w jednej jego kropli przynoszą efekty, które widać gołym okiem, a dodatkowo potwierdzają je też eksperci.

Fot. Materiały prasowe

Badania prowadzone przez markę Nuxe na grupie ochotników wykazują jasno, że po stosowaniu kosmetyków z olejem z mikroalg bariera skórno-naskórkowa zostaje widocznie wzmocniona. Synteza kolagenu wzrasta dwa i pół raza, obecność lamininy – białka budującego błony – jest ponad trzy razy wyższa. W praktyce oznacza to młody wygląd – skóra odzyskuje dawną jędrność, uelastycznia się i wygładza. Znikają zmarszczki, pojawia się promienny blask.

Fot. Materiały prasowe

Pięć dopracowanych produktów

W nocy tkanki regenerują się, więc to czas, kiedy składniki aktywne kremów są szczególnie dobrze przyswajane, a co za tym idzie szybko poprawiają kondycję skóry. Zwłaszcza gdy formuła kosmetyku jest bogata. To dlatego krem na noc Merveillance Lift jest filarem codziennej pielęgnacji. Przeznaczony dla każdego rodzaju skóry, szybko się wchłania. A pierwsze efekty ujędrnienia i wygładzenia są widoczne już następnego dnia po jego zastosowaniu. Według badań przeprowadzonych przez markę 100 proc. badanych kobiet deklaruje, że skóra wydaje się zregenerowana i gładsza, a zmarszczki skorygowane.

Fot. Materiały prasowe

Silne działanie ma też olejowe serum ujędrniające Merveillance Lift. Wystarczą trzy krople, delikatnie rozprowadzone na twarzy, żeby uzyskać efekt wygładzenia. Jak wynika z badań Nuxe, już po miesiącu stosowania skóra jest jędrniejsza o 32 proc. i odporniejsza na czynniki zewnętrzne.

Do najdelikatniejszych partii skóry z tendencją do obrzęków i z oznakami zmęczenia przeznaczony jest krem pod oczy Merveillance Lift. Efekt Blur błyskawicznie rozjaśnia, niweluje opuchliznę i wygładza. Jak wskazują testy, po miesiącu używania kosmetyku  94 proc. kobiet zauważa spłycenie i wygładzenie zmarszczek oraz drobnych linii.

Fot. Materiały prasowe

Dobrą bazą na dzień jest Liftingujący krem o pudrowej konsystencji przeznaczony do cery normalnej i mieszanej. Według badań 71 proc. kobiet już po pierwszej aplikacji czuje, że ich skóra jest bardziej napięta, a 63 proc. zauważają większą gładkość.

Krem Merveillance Lift do suchej skóry to kosmetyk przeznaczony do wrażliwej cery z tendencją do odwodnienia. Delikatna konsystencja otula i działa szybko – efekt ujędrnienia i wygładzenia jest zauważalny natychmiast u 64 proc. badanych użytkowników. Po dwóch miesiącach stosowania kosmetyku podobne wrażenia miała cała grupa ochotników biorących udział w testach.

Fot. Materiały prasowe

Dobra perspektywa

Tych, którzy już znają produkty Nuxe, jak zawsze zachwyci zapach kosmetyków stosowanych w codziennych rytuałach pielęgnacyjnych. Linia Merveillance Lift to charakterystyczne słodkie nuty łączące frezję, magnolię, zbalansowane białym piżmem.

Co ważne, linia kosmetyków Merveillance Lift jest wegańska i oparta na składnikach pochodzenia naturalnego (min. 96 proc.). Bardziej ekologiczne stały się też opakowania produktów. Marka przeprojektowała dotychczasowe słoiczki i buteleczki, dzięki czemu zużycie plastiku spadło w nich o 35 proc., a papieru o 22 proc.

Basia Czyżewska
Proszę czekać..
Zamknij